'תהלוכת הלימוזינות'

צפו: ריקודי הערצה לעריקים בעצרת "הפלג הירושלמי"

שיירה ארוכה של רכבי לימוזינה מפוארים, בתוכם יושבים עשרות מבני "הפלג הירושלמי" שנעצרו במהלך חודשי החורף, הגיעה לירושלים, וסחפה אחריה ריקודים של פעילים • צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
התהלוכה בכניסה לעיר (צילום: קבוצת 'מדברים תקשורת' / באדיבות המצלם)

עומסי תנועה כבדים מורגשים הערב (שלישי) במספר רחובות מרכזיים במרכז ירושלים, בעקבות תהלוכת "הפלג הירושלמי" בה נוטלים חלק אלפים מאנשיהם.

במרכז התהלוכה, שיירה של רכבי לימוזינה, המסיעים עשרות מבני 'הפלג', שנעצרו במהלך החודשים האחרונים, בגין היותם עריקים מצה"ל.

השיירה יצאה מוקדם יותר מכלא 4, "כאות הזדהות עם אסיר עולם התורה אהרון ביאלה", כהצהרת כרוז אנשי הפלג.

מדובר בכ-12 לימוזינות מפוארות, שכאמור הובילו את "אסירי עולם התורה" דרך גשר המיתרים, ועד לרחובות בר אילן ומנחת יצחק, שם נערכת עצרת החג של תומכיהם, הרוקדים סביב העריקים בהערצה.

העריקים בתוך אחת הלימוזינות (צילום: 'החדשות')

מ"הוועדה להצלת עולם התורה" נמסר: "הציבור החרדי מוקיר ומעריץ את גיבוריו - שמסרו את נפשם כפשוטו כדי למחוק את חוק הגיוס שהפיל חללים רבים מעולם התורה - ולהפוך אותה לאות מתה בספר החוקים. נקרא לשלטונות להתחיל להפנים כי הציבור החרדי לא עושה שקר בנפשו ולא מתפשר. לא ניתן לחבורה שמגדירה את עצמה כשלוחיהם של הציבור החרדי להמשיך במכירת החיסול של עולם התורה. גיבורנו הם אותם צעירים שעומדים מולם עם אמת יוקדת ללא חת ומכריזים כי 'זאת התורה לא תהא מוחלפת'".

מדוברות המשטרה (אגף התנועה) נמסר: "בשעה זאת מתקיימת מחאה של חרדים קיצוניים ברחוב בר אילן על רקע שחרור עצורים מהכלא הצבאי, והרחוב סגור לתנועה לשני הכיוונים. שוטרי אגף התנועה בירושלים מכווינים את התנועה לצירים חלופיים".

(צילום: 'החדשות')

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר