עוקף בג"ץ

כחלון: אתמוך בכל חוק להוצאת המסתננים

יו"ר 'כולנו' השר משה כחלון שמתנגד לכל חקיקה עוקפת בג"ץ, הודיע לראש הממשלה נתניהו כי יהיה מוכן להתפשר בכל חקיקה שתסדיר את גירושם של המסתננים (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
כחלון (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

יו"ר 'כולנו' השר משה כחלון ידוע כמי שמתנגד לכל חקיקה עוקפת בג"ץ, אך בימים אלו הוא הודיע כי יהיה מוכן להתפשר בכל חקיקה שתסדיר את מצבם של תושבי דרום תל אביב וגירושם של המסתננים.

שעות לאחר הודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הפנים אריה דרעי על המתווה אליו הגיעו בכל הקשור למסתנני העבודה לישראל, כשבמרכזו מחציתם יישארו בארץ, תקף השר משה כחלון את ההחלטה ואמר: "שמעתי היום לראשונה על החלטת ראש הממשלה לסגת מהחלטת הממשלה על הוצאת המסתננים מישראל. המתווה המוצע אינו מספק. היקף המסתננים שיקבלו מעמד של תושבות זמנית גדול ובלתי מתקבל על הדעת. על הממשלה להתכנס ולחשב מסלול מחדש".

זמן קצר לאחר מכן כבר היה ברור כי נתניהו חזר בו מהמתווה, ואמש (שלישי) הוא גם הכריז זאת רשמית, אך בסביבת נתניהו הודיעו כי כחלון יצטרך להיאלץ להסכים לחקיקה עוקפת בג"ץ.

ואכן, בשעות הערב המאוחרות, הודיעו בסביבת כחלון כי השר יסכים לכל הצעה שתובא בפני הממשלה והכנסת. כעת, הערכה כי חוק ממסתננים יובא שוב למליאת הכנסת בתוספת פסקת ההתגברות שתמנע משופטי בג"ץ להתערב בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר