מצבה עדיין קשה

הישראלית שנפלה מהמטוס הוטסה לישראל

דקלה אביטבול בת ה-38 הייתה בדרכה חזור מחופשה לישראל, תקלה במטוס גרמה שנפלה מגובה רב ונחבלה קשות בראשה. היום היא הוטסה לביה"ח בילינסון (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: באדיבות המצלם)

לבילינסון הוטסה הערב דקלה אביטבול בת ה-38 שנפגעה לאחר שנפלה ממטוס בבודפשט לפני כשבוע לאחר שבמטוס היה עשן והנוסעים נמלטו ממנו כשככל הנראה נדחפה האישה ונפלה על האספלט הקשה. האישה מאושפזת בטיפול נמרץ נוירוכירורגי לאחר פגיעת ראש קשה, במצב יציב.

האישה טופלה על ידי ד"ר מארקו רובין, רופא בכיר בנוירוכירורגיה ואחראי על טיפול נמרץ נוירוכירורגי בבילינסון שטס בדחיפות לבודפשט לטפל בה.

ד"ר מרקו רובין מספר: "לאחר נפילתה של האישה קיבלתי פנייה דחופה לטוס לבודפשט לסייע בטיפול ולסייע בקשר בין המשפחה והרופאים שם. חיכינו כשבוע ימים עד להתייצבות מצבה על מנת שנוכל להטיס אותה חזרה לישראל. כאן נוכל להמשיך במעקב רפואי צמוד ובטיפול".

כזכור, דקלה אביטבול (ספירין), בת 38 מלוד ואם לשני ילדים, בני 6 ו-13 נפצעה קשה מאד באירוע החירום ביום שישי האחרון בשדה התעופה של בודפשט. בגלל שרשרת תקלות של צוות האוויר המקומי, היא נפלה מגובה רב מדלת מטוס הבואינג 737 של חברת התעופה הצ'כית "סמרט ווינגס" על כביש האספלט

אימה ריקי ספירין סיפרה ל-ynet: "היא לא גלשה. היא לא הספיקה לגלוש. היא עמדה בפתח המטוס, בין חמשת הנוסעים הראשונים שעמדו בתור כדי שיפתחו את המגלשות". היא סיפרה כי כנראה רוח המנועים החזקה או דחיפות שהיו מצד הנוסעים - הן שגרמו לה ליפול".

"הבנו שעשן חדר לתוך המטוס. אמרו שהטייס ביקש מהדיילות לא לפתוח את דלתות החירום, אבל הפניקה שהייתה במטוס הכריחה אותם לפתוח. יש עוד בחור שבסוף הגלישה כנראה נחבל, אבל הוא בארץ, ודקלה עפה מדלת המטוס למטה על האספלט".

העתירו בתפילה עבור דקלה בת רבקה לרפואה שלמה, בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר