שיעורים וביקורי חג

פסח במחיצת הגאון רבי עזריאל אוירבך • סיקור ותיעוד

רבה של שכונת בית וגן וחבר מועצת גדולי התורה של 'הפלג' - הגאון רבי עזריאל אוירבך, חגג את חג הפסח בבית מנכ"ל הפלס - שמואל אלישיב • סיקור מיוחד ותיעוד (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רבי עזריאל אוירבך בערב פסח (באדיבות המצלם)

רבה של שכונת בית וגן הירושלמית, וחבר מועצת גדולי התורה של 'הפלג הירושלמי' - הגאון רבי עזריאל אוירבך, חגג השנה את חג הפסח בבית מנכ"ל הפלס - שמואל אלישיב, שבקרית ספר.

רבנים ואישי ציבור מכל החוגים עלו למעונו כדי להקביל את פניו ברגל. לצד הגאון רבי אשר דויטש מראשי ישיבת פוניבז', הגיעו גם משגיח ישיבת חברון הגאון הרב אלימלך רטמן והרב פרוינד - ראש מוסדות 'בית אבא'. כמו כן נראו גם ראשי המוסדות של הפלג הירושלמי לצד הרב אברהם יוסף לייזרזון יו"ר החינוך העצמאי.

הגאון רבי עזריאל אף כובד במסירת שיעור בענייני החג בבתי הכנסת המרכזיים בקרית ספר, ולמעונו נהרו רבים עם שאלות הלכתיות סבוכות, כשגם אריה אלישיב - מקורבו של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל נצפה בין המבקרים.

מלבד רבנים ועסקנים שעלו למעונו, גם העריק-האסיר מאיר בורדיאנסקי ששב הבוקר לכלא 4 - לאחר ששוחרר לכל ימות החג, הגיע להקבלות פני רבו במעונו של הגאון רבי עזריאל.

בין השאר עלו למעונו, הגאון רבי זבולון שוב, ראש הכולל הגדול הרב חיים יהודה, הגאון הרב אייזנבאך רק קהילת יחל ישראל, הגאון רבי משה מרדכי קארפ, הרב צבי ויספיש, הגאון רבי יוסף שוב, הגאון הרב מיטלמן רב שכונת חפציבה, ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר