התגובה לחדירה

חיל האוויר תקף בעזה; "חמאס - אחראי בלעדי"

חיל האוויר תקף לפנות בוקר עמדה הנמצאת בבסיס של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, זאת בתגובה לניסיון חדירת חוליית המחבלים אמש והנחת מטעני חבלה מאולתרים (צבא)

צלפי צה"ל בגבול. ארכיון (צילום: דובר צה"ל)

חיל האוויר תקף לפנות בוקר (שני) באמצעות מטוסי קרב עמדה הנמצאת בבסיס של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, זאת בתגובה לניסיון חדירת חוליית המחבלים אמש והנחת מטעני חבלה מאולתרים בסמוך לגדר.

דובר צה"ל מסר כי "צה"ל תקף מטרת טרור במתחם צבאי השייך לארגון הטרור חמאס". עוד נמסר כי "צה"ל רואה בחומרה רבה את הניסיון שמוביל ארגון הטרור חמאס להפיכת מרחב הגדר למרחב לחימה תוך ניסיונות לפגיעה והשחתה של תשתיות הביטחון וההגנה.

"צה"ל לא ייתן לשימוש ציני באזרחים להוות כסות לפעילות טרור כנגד אזרחי ישראל וכוחות צה"ל, ויגיב לכל ניסיון טרור מסוג זה. ארגון הטרור חמאס הוא האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וממנה מעל ומתחת לקרקע".

מטעני החבלה שאותרו בגבול (צילום: דובר צה"ל)

בשעות אחר-הצהריים אתמול חצו שלושה מחבלים את גדר המערכת מעזה לישראל, באזור צפון הרצועה, ושבו חזרה לעזה לאחר ששהו זמן קצר בשטח ישראל.

תחילה, ירה צה"ל אש טנקים לעבר השלושה ולאחר סריקות אותרו שני מטעני חבלה מאולתרים שהונחו על-ידי המחבלים שחדרו לישראל.

מדובר צה"ל נמסר אמש כי "צה"ל רואה בחומרה כל ניסיון פגיעה והשחתה של תשתיות הביטחון וההגנה ולא יאפשר הפיכה של מרחב הגדר למרחב לחימה. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכלל האירועים והשלכותיהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר