מאבק המשואות

בגלל אדלשטיין: העימות של אורן חזן ויהודה גליק

אורן חזן השתלח ביו"ר הכנסת ביולי אדלשטיין, יהודה גליק ביקש מנתניהו לרסן אותו וחזן השיב בהשתלחות בגליק ובהטחת האשמות שעד מהרה התבררו כלא מדויקות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

המאבק בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין סביב נאום רוה"מ בטקס המשואות נמצא לקראת סיום, לאחר שהשניים הגיעו להסכמה שבכל שנת עשור למדינה, ראש הממשלה ידליק משואה בטקס וינאם נאום קצר הנהוג לפני הדלקת המשואה.

אך בליכוד המהומה נמשכת והעימות בין חברי הכנסת לא פוסק. ח"כ אורן חזק צייץ בטוויטר וכתב: "יולי, קודם ליקקת לתומכי הטרור בכנסת ועכשיו אתה חותר ומחליש את יו"ר תנועת הליכוד - מספיק! מספיק להעליב, מספיק לחתור, מספיק לנסות ולהשפיל ראש ממשלה מכהן תוך ניצול ציני של מצבו וגיוס התקשורת והנשיא לגחמותיך! לא תפסיק? נבוא איתך חשבון בפריימריס. הבטחה שלי - בעשירייה כבר לא תהיה".

בתגובה לדבריו כתב ח"כ יהודה גליק לראש הממשלה: "אדוני ראש הממשלה דיי! רסן את ח"כ חזן! ההשתלחויות שלו כלפי יו"ר הכנסת עוברות כל גבול!".

אורן חזן הגיב לגליק: "יהודה היקר, הייתי שמח לראותך מגן על כבודו של ראש ממשלת ישראל, יו"ר התנועה שלנו - תנועת הליכוד, עשירית משאתה מלקק ליולי רק כדי לקבל ממנו עוד נסיעת פינוק לחו"ל על חשבון משלם המיסים או הטבה לך או לעוזריך... בקיצור, חלאס שחרר אותנו, מספיק לשחק אותה אירופאי על חשבוננו - נמאס!".

גליק לא נשאר חייב והביך את חזן: "כדאי שתבדוק מחדש את המודיעין שלך: א. משתדל לדבר עניינית ולא לתקוף אנשים אישית ובוודאי לא להשתלח בהם בלי קשר מיהם. ב. לא פעם גוננתי בשמחה רבה על ראה"מ ג. שנתיים בכנסת מעולם לא טסתי מטעם הכנסת ד. שום צ'ופר לא ביקשתי לאיש מצוותי ה. צר לי שקלקלתי לך תיאוריה".

חזן הגיב לו בחזרה: "יהודל'ה א. אז לטענתך הטיסות המפנקות למפגשים עם האנטישמים הנאצים באוסטריה הם על חשבונך? אם לא, בשם השקיפות תציג לציבור את מקורות המימון.

"ב. לעניין המגלומן, שרוצה לנאום לבד וטוען שרה"מ השתגע והח"כים של הליכוד (כולל אתה) לא ראויים, אני מניח שהחנופה אליו לא תזיק לך לקבל ממנו פינוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר