תופעה חברתית

חתול וויראלי: כוכב הרשת לוקה בתסמונת נדירה

חתול מסכן ששהה במקלט לחיות בית, שבה את עיניהם של זוג שהפכו אותו ללא ידיעתם לכוכב רשת עם קולקציות אופנה, צעצועים על שמו ודפים ברחבי הרשת (מעניין)

מונטי (צילום: פייסבוק)

החתול שמשגע את העולם: מיכאל ביורן ומיקאלה קליין, אזרחי דנמרק ,הלכו למקלט לחיות בית עזובות בעיירה השוכנת על יד קופנהגן והחלו לחפש בין הכלובים את החתול שישבה את עיניהם, ואותו הם יאמצו. בני הזוג סיפרו כי תוך כדי החיפושים צד את עיניהם חתול קטן, שלא היה דומה לשום חתול שראו קודם לכן. הם החליטו לקחת אותו איתם לבית וקראו לו מונטי.

מונטי

הנהלת המקלט לחיות סיפרו בהתרגשות לאחר האימוץ המפתיע כי לפני הזוג הזה אף אחד לא רצה לאמץ את "מונטי" ששהה במקלט במשך זמן רב מאחר והוא בעל מראה לא רגיל עם עיניים מוזרות.

"ראינו אותו ומיד התאהבנו. הרגשנו שהוא בחר בנו", סיפר מיכאל ביורן והוסיף כי "ברגע שמונטי הגיע לביתו החדש הוא נלקח לבדיקות שונות, שם התגלתה הסיבה שהופכת את מונטי למיוחד כל כך: הוא לוקה בתסמונת דאון בשל חוסר בכרומוזום מסוים, שמשפיע בין השאר גם על השליטה בסוגרים".

השלב הבא מבחינת הבעלים המאמצים היה תיעוד חייו של החתול המיוחד, הם פתחו עבורו עמודים ברשתות החברתיות, עמודים שצברו בתוך זמן קצר כמויות אדירות של עוקבים ומעריצים, והופתעו לגלות כי החתול המיוחד שאימצו הפך להיות כוכב רשת פופולרי במדינה.

רק בפייסבוק, יש למונטי קרוב ל-450 אלף עוקבים, פי שלוש יותר מכמות העוקבים שיש לראש הממשלה המקומי. זה לא נגמר שם, בני הזוג מספרים כי הטירוף סביב החתול הוביל חברות אופנה וצעצועים להוציא ליין של קולקציות בהדפסים שונים בשם "מונטי לוגו", כך שמעריציו הרבים ברחבי הרשת יכולים להנות מפרצופו הייחודי.

עם המאמץ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר