הקצאות חרדיות בלב הסערה

חשד לשחיתות? ועדת ההקצאות בעיריית ירושלים תתכנס

ועדת ההקצאות המקצועית בעיריית ירושלים צפויה להתכנס ולאשר שורת הקצאות • אלא שמספר הקצאות לעמותות שיובאו לאישור בוועדה מעוררות סערה ומעלות חשד לנגיעה בשחיתות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מחר (שלישי) תתכנס ועדת ההקצאות לאשר הקצאה לעמותת 'ישועות יוסף לצרפתים'. בניין בן כמה קומות הממוקם ברחוב חזקיהו שבתי בשכונת רמות. בדיון בוועדת הקצאות שהתקיים ב-1.11.2017, עולות תמיהות רבות על התנהלות הועדה.

על פי החוק, הקצאה ניתנת למקום רק במידה ובעלי העמותה/הנכס לא מנצלים את השימוש בבניין לשימוש שונה כמו השכרת המבנה לעמותה אחרת ושירותים אחרים להם לא יועדה ההקצאה מלכתחילה.

המדובר הוא בהליכי ההקצאה לעמותת 'ישועות יוסף'. מנהל העמותה הוא ראובן בן חיים. על פי בדיקת 'כיכר השבת' בוועדת ההקצאות שהתכנסה לפני חמישה חודשים הודה בן חיים בפני יושבי הועדה כי הוא משכיר את המסבנה לעמותה אחרת הלא היא ישיבת 'אור דוד' שהיא עמותה נפרדת המשמשת סטודנטים אמריקאים. לשאלת מנכ"ל העירייה אמנון מרחב יו"ר הועדה "כמה זמן העמותה פועלת במקום" השיב בן חיים: "שלוש שנים", כשהציג מרחב תמונה (מגוגל) שבו מופיע שילוט של ישיבת אור דוד על הבניין. השיב בן חיים: "חושב שהם משנת 2014, צריך לבדוק בניירת שלי".

תמיהות נוספות שהעלה 'כיכר השבת' בפני בכירים בעירייה מדוע העירייה ממשיכה בהליכי הקצאה ל'ישועות יוסף' אחרי שהיא יודעת שמתוך המטבח מתנהל שירותי קייטרינג, זאת בשעה שבדיון הנ"ל גם הודה בן חיים בפה מלא שהוא נותן שירותי קייטרינג בתשלום לפנימייה לבנות.

'כיכר השבת' פנה לקבל את תגובתו של מר ראובן בן חיים אך היא לא נתקבלה. לכשתתקבל נפרסמה.

מעיריית ירושלים טרם נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר