פגישה היסטורית

הגר"ג אדלשטיין נועד עם כ"ק האדמו"ר מגור

אל מעונו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור הגיע הבוקר (שלישי) ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, לפגישה היסטורית. בפגישה נכחו גם יעקב ליצמן, דוד שפירא ומנחם גשייד (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ג אדלשטיין במעונו של הרבי מגור (באדיבות המצלם)

פגישה היסטורית: אל מעונו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור הגיע הבוקר (שלישי) ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, לפגישה היסטורית בין השניים.

גדולי הדור נועדו יחד במשך דקות ארוכות ושוחחו בענייני השעה בסיומה בירכו זה את זה בברכת השנים.

בפגישה נכחו סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, דוד שפירא, מנחם גשייד ומוטי פאלי.

יצויין כי לפני מספר שבועות, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", הגיעו חברי המועצת של דגל התורה הגאון רבי דוד כהן והגאון רבי משה הלל הירש למעונו של האדמו"ר מגור לדיון מיוחד בנושא הסמינרים.

לאחר מכן ראש הישיבה צפוי לשאת משאות חיזוק לקראת תחילת זמן קיץ במספר מקומות. כאשר במהלך המסע ימסור שיחה בישיבת אמרי משה בירושלים בראשות הגר"א דיסקין והגר"י משקובסקי. כמו"כ צפוי למסור שיחת הדרכה בפני מאות מחנכים ומשגיחים בכינוס "לב שומע" ולאחר מכן את המשא המרכזי ימסור בישיבת "בית שמואל".

כזכור, בעיצומו של חול המועד פסח נערכה פגישה היסטורית בין מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי לכ"ק האדמו"ר מבעלזא, ברכבו החדש של שר התורה. כאשר פגישה דומה בין הגר"ח לאדמו"ר מגור לא יצאה אל הפועל באותו ערב.

לפני כחצי שנה, נערך כינוס מיוחד של מועצות גדולי וחכמי התרוה כאשר בעיצומו, התחוללה דרמה של ממש במהלך ההחלטות המועצת כאשר הגר"ג אדלשטיין שינה מטיוטת הנוסח הראשונית ודן על השינויים עם כ"ק האדמו"ר מגור, במשך דקות ארוכות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר