סערת המקוואת

עזריה: מקוואות גברים לא שירותי דת; מקלב: את דתיה?!

בדיון בוועדת הכספים על תקצוב המועצות הדתיות, קבל ח"כ מקלב על המקוואות והעלות הגבוהה. ח"כ רחל עזריה טענה כי מקוואות גברים הם לא שירותי דת ומקלב תקף אותה (חדשות)

(באדיבות המצלם)

ועדת הכספים של הכנסת בראשות חבר הכנסת משה גפני דנה בנושא תיקצוב המועצות הדתיות בארץ,. במהלך הדיון פרץ עימות בין ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) לח"כ רחל עזריה (כולנו).

מקלב הדגיש בדבריו בדיון כי תקציב שירותי הדת אינו דבר שניתן לדלג עליו אלא מדובר פה בצרכים בסיסים ביותר של אדם דתי.

לדבריו, "לא רק שאין תקציב מספיק ובשל כך השירותים לוקחים בחסר אלא האזרח אף נאלץ לשלם תשלום גבוה יותר מהמקובל". מקלב הביא כדוגמא את מחירי המקוואות לגברים אשר ברוב המקרים גבוהים יותר ממקוואות פרטים ועדיין רמת השירותים נמוכה.

מקלב הטיח את הדברים בפני מנכ"ל המשרד לשירותי דת ואמר כי עליו לפעול בעניין. "במשמרת שלך הדברים נעשים ואין פעולות ממשיות מנגד", אמר לו מקלב.

במהלך הדיון טענה ח"כ עזריה כי "מקוואות גברים הם לא שירותי דת", בתגובה, תקף אותה מקלב: "את דתיה?! מה את? שנדע מדוע את כל כך מתנגדת", והסביר כי דברים אלו הינם צורך בסיסי לאדם דתי.

"הרשויות המקומיות רואות בכך חצר אחורית ואינם משקיעות בכך את מרב המשאבים, הציבור לוקה בכך פעמיים שכן גם נצרך לשלם מחיר גבוה אך גם אינו מקבל שירות ראוי", חתם מקלב את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר