שבוע אחרי תהלוכת העריקים

נהגי הלימוזינות ממצעד 'הפלג' נחקרו באזהרה: "לא ידענו"

נהגים שהשתתפו במצעד ההוקרה לעריקים מהפלג הירושלמי זומנו לחקירה במשטרה. מנכ"ל חברת הלימוזינות אמר ל"כיכר השבת" "אם הייתי יודע שזה לא חוקי - הייתי משחרר את הנהגים" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
העריקים בלימוזינה. בשבוע שעבר (צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: שבוע לאחר תהלוכת הלימוזינות של אנשי "הפלג" - מעמד קבלת פנים מיוחד שנערך בירושלים ל-63 עריקים בני 'הפלג הירושלמי' שריצו עונשי מאסר ממושכים בכלא הצבאי במהלך חודשי החורף האחרון - כעת המשטרה שמה את ידה על נהגי הלימוזינות, שלדבריה שיבשו את התנועה ברחובות ירושלים.

כזכור, לפני כשבוע (שלישי, ג' חול המועד פסח) יצאו בפלג בתהלוכת ענק, שהחלה בכלא 4, כאות הזדהות עם העריק אהרון ביאלה השוהה שם, התהלוכה יצאה משער ירושלים של כלא 4 הסמוך לראשון לציון, והיא כללה 12 לימוזינות ורכבי פאר, אליהם הצטרפו עוד עשרות רכבים, משם יצאו לעבר ירושלים על הציר של כביש מס' 1, נכנסו לירושלים עברו את גשר המיתרים, ועצרו במקום ההתאספות בירושלים - רחוב ירמיהו.

התהלוכה לא אושרה על ידי המשטרה ונערכה באופן לא חוקי, אולם כיוון שלא היה מדובר בהפגנה לא נרשמו מעצרים או הפרות סדר חריגות. למרות זאת, החליטה משטרת התנועה לזמן את נהגי רכבי הלימוזינה לחקירה על הפרת הסדר הציבורי והפרעה לתנועה.

המצעד (באדיבות המצלם)

רוני, מנכ"ל חברת "רוני לימוזין", שרכביה נשכרו למעמד, אישר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי זומן לחקירה תחת אזהרה במשטרת הקריות אתמול. לדבריו, עיקר החקירה נסוב סביב חסימת הכביש והפרעה לסדרה הציבורי, זאת בשל נסיעה איטית של רכבי הלימוזינה ברחבי ירושלים.

רוני הצהיר כי לא ידע שמדובר בהפגנה לא חוקית: "אם הייתי יודע כי מדובר בהפגנה לא חוקית לא הייתי משחרר את הנהגים והייתי נותן להם הוראה לחזור הביתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר