הסערה ברשת

כך תבדקו אם הפרטים שלכם דלפו מפייסבוק

הרשת החברתית הגדולה בעולם כשלה כאשר העבירה מידע אסור לידי חברת מידע בשם קיימברידג' אנליטיקה. כעת תוכלו לבדוק בעצמכם האם גם פרטיכם האישיים הודלפו (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אתמול החלו 87 מיליון משתמשי פייסבוק ברחבי העולם לקבל הודעות שבישרו להם כי פרטי המידע האישי שלהם הועברו באופן אסור לחברת "קיימברידג' אנליטיקה". ביניהם - 47 אלף ישראלים שפרטיהם גם הועברו לחברה בפרשה המביכה של הרשת החברתית הגדולה שניצבת כעת תחת אש צולבת בארה"ב.

הדבר נעשה באמצעות אפליקציה ששאבה את המידע והעבירה אותו לחברת "קיימברידג' אנליטיקה". בסך הכל בישראל התקינו את האפליקציה קבוצה מצומצמת של 28 איש בלבד. אך לפי נתוני פייסבוק, אותם 28 "אחראים", בעקיפין, לחשיפת המידע האישי בחשבונותיהם של לא פחות מ־47 אלף ישראלים שהם חבריהם ברשת.

כדי לבדוק אם גם חשבונכם נחשף להעברת המידע הבעייתית, כנסו למרכז העזרה הדגיטלי של פייסבוק בכתובת - https://www.facebook.com/help. שימו לב שאתה מעבירים את הפייסבוק שלכם לשפה האנגלית קודם לכן.

לאחר מכן הקישו בחלונית בראש העמוד את המילה - Cambridge ולחצו על הלינק הראשון שמופיע לכם במידה ופרטיכם נחשפו פייסבוק תדווח לכם על כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר