"מהלך פופוליסטי"

החרדים נוטים שלא לתמוך בהדחת ח"כ חנין זועבי

במפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, נוטים שלא להצטרף ליוזמה במשכן הכנסת המבקשת להדיח את ח"כ חנין זועבי בשל קריאתה למיליוני פלסטינים לצעוד לירושלים (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
חנין זועבי (צילום: Avi Dishi/Flash90)

במפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, נוטים שלא להצטרף ליוזמה במשכן הכנסת המבקשת להדיח את ח"כ חנין זועבי מחבורתה במשכן בשל דבריה באו"ם שם קראה למיליוני פלסטינים לצעוד לירושלים.

ב'ישראל ביתנו' החלו במסע החתמת חברי הכנסת בבקשה להדיח את זועבי מהכנסת, אך החרדים לא ממהרים להצטרף. גם בשל העובדה כי אין ברצונם לשתף פעולה עם הסיעה שנחמה נגד השבת, הגיוס ועוד, וגם בשל העובדה שהסיעות הערביות הן אלו שמצילות את המפלגות החרדיות בהצבעות רגישות בהן - ישראל ביתנו היא זו שמאיימת על אישורם.

על פי הדיווח ב'כאן', ח"כ אורי מקלב הגדיר את יוזמת ההדחה של זועבי כ"מהלך פופוליסטי של ישראל ביתנו". לדבריו: "אין למהלך שום סיכוי אמיתי להתממש".

ח"כ עודד פורר מ'ישראל ביתנו', מי שיזם את הצעד החריג של החתמת חברי כנסת, הגיב ואמר: "טמינת הראש בחול הפוכה לרצון הציבור, שמאס בהסתה ובתמיכה בטרור של הגיס החמישי היושב בכנסת ישראל".

לדבריו: "אנחנו לא נוותר ואני בטוח שכל סרבני החתימה ויפי הנפש שמאמינים שזועבי צריכה לעוף מהכנסת אבל מפחדים ומעדיפים לעשות חשבונות ישנים בניגוד מוחלט להגיון הבריא, למצפונם ולרצון הציבור יחתמו בסופו של דבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר