תקיפה מפחידה

חולה מדבק זרק על רופאה מחט ששלף מגופו

רופאה מתמחה בבית החולים בני ציון עדיין "בטראומה גדולה ומפוחדת מאוד", כדברי עמיתיה, לאחר שחולה במחלות מדבקות טען שהיא מכאיבה לו וזרק עליה את מחט הבדיקה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

מטופל בבית החולים בני ציון בחיפה בשנות ה-30 לחייו, שכעס היום (רביעי) על רופאה מתמחה שלדבריו הכאיבה לו במהלך בדיקת דם, הוציא את המחט המדממת מהווריד שלו וזרק אותה לעברה.

הוא לא הסתפק בכך, והחל לרדוף אחריה תוך שהוא מקלל אותה. היא למרבה המזל הצליחה להימלט מהמקום, מחלקת פנימית ב' בבית החולים, והזעיקה את אנשי הביטחון של בית החולים שהשתלטו על החשוד עד להגעת שוטרים, שעצרו אותו ולקחו אותו לחקירה.

המתמחה הייתה נסערת בעקבות האירוע. "היא בטראומה גדולה ומפוחדת מאוד", מתארים ל-ynet גורמים ב'בני ציון'.

וכך מספר מנהל המחלקה, ד"ר אלעד שיף: "החולה, שמוכר לנו מאשפוזים קודמים וסובל ממחלות מדבקות, התאשפז בפנימית ב' במהלך הלילה. בבוקר, כשרופאה מתמחה הגיעה על מנת לבצע בדיקות דם כדי ולהעריך את מצבו הרפואי, הוא צעק שהיא מכאיבה לו, שלף את המחט מהווריד והשליך אותה לעברה. הוא המשיך לצרוח ולחבוט בקירות ובמיטות במחלקות. במידה שהייתה נפגעת, היה חשש ממשי שהיא נדבקה במחלה מסוכנת".

"המטופל המשיך לקלל את הרופאה ורדף אחריה עד שהיא הגיעה אלי. הרחקתי אותו מהצוות והחזרתי אותו לחדר עד שהגיעו אנשי האבטחה, וגם בהם הוא ניסה לפגוע פיזית".

לדברי ד"ר שיף, בשיחה ל-ynet, "נתקלתי הרבה פעמים במטופלים שמשתמשים באלימות מילולית, אבל אני נדהם לראות שגם אלימות פיזית הגיעה למחלקה שלי, וזה מצער מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר