"ניר ברקת, תפסיק לנסות לייצור כותרות על גבי"

ברקת פנה לשרת התרבות בבקשה לבטל אירוע זיכרון משותף לישראלים ופלסטינים, אולם אז התברר כי דווקא רגב היא זו שפנתה לברקת כבר לפני חודשים נגד האירוע המדובר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מירי רגב. ארכיון (צילום: Hadas Parush/Flash90)

שרת התרבות והספורט מגיבה לראש העיר ירושלים ניר ברקת: "הפעל סמכותך כראש עיר ופעל לביטול אירוע הזיכרון למחבלים במקום לעשות הון פוליטי וכותרת על גבי".

הדברים נאמרו בעקבות פניה של ברקת לביטול התמיכה ב"טקס זכרון משותף" בגלריית ברבור: ""אני פונה אלייך על מנת שתנחי את הגורמים המקצועיים במשרדך לבטל את החלטתם להגדיל את התקציב של משרד התרבות לגלריית ברבור ואף לשקול לבטלה לחלוטין". כתב ברקת.

בתגובה השיבה לו השרה רגב: "קיבלתי בהפתעה רבה את פנייתך אליי לפעול לביטולו של הארוע המקומם, המכונה 'טקס זכרון משותף' שאמור להתקיים בגלריית ברבור מחר. כידוע לך, הסמכות לכך מצויה דווקא בידיך, כראש העיר האחראי על הנכס, ולא בידי משרדי, שאינו תומך באירוע דנן כלל. להזכירך, החוק אוסר שימוש פוליטי בנכס עירוני ואני דורשת ממך ליישם את הוראותיו".

השרה רגב הוסיפה: "היה מצופה ממך להפעיל את סמכותך כראש עיר ולדאוג לביטול האירוע במקום לעשות הון פוליטי וכותרות על גבי".

לדבריה: "מדובר באירוע שחותר תחת ערכי המדינה ומטרתו להלל ולשבח מחבלים שפעלו לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ועל כן חובתה של עיריית ירושלים לדאוג שטקסים כאלה לא יתקיימו בנכסים הנתמכים מכספי העירייה".

יצוין כי כבר בחודש פברואר 2017 שגרה השרה רגב מכתב לראש העיר ברקת בו נכתב על ידה: "אני מצפה כי תנחה את הגורמים הרלוונטיים בעירייה למנוע את קיום האירוע בנכס העירוני כמתחייב מחוות הדעת של היועץ המשפטי של העירייה, האוסרת על גלריית ברבור לקיים אירועים בעלי אופי פוליטי בנכס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר