גן החיות התנ"כי

השוטרים הופתעו: אפרוחי ברווז בכיס העובד

שוטרים שהוזעקו אמש (רביעי) לגן החיות התנ"כי בעקבות סכסוך הופתעו לתפוס בכיסו של עובד 2 אפרוחי ברווז שעל פי החשד ניסה לגנוב מהמקום. העובד החשוד נעצר (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אחד האפרוחים (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרים שהוזעקו אמש (רביעי) לגן החיות התנ"כי בעקבות סכסוך הופתעו לתפוס בכיסו של עובד 2 אפרוחי ברווז שעל פי החשד ניסה לגנוב מהמקום.

האירוע התרחש אתמול, בשעות הבוקר, כאשר הוזעקו השוטרים לגן החיות בעקבות דיווח שהתקבל מעובד במקום על סכסוך במהלכו אחד העובדים איים על עובד אחר.

השוטרים איתרו את העובד החשוד ועצרו אותו. בחיפוש שערכו השוטרים על גופו, הופתעו לגלות כי מחזיק בכיסו 2 אפרוחי ברווז השייכים לגן החיות ועל פי החשד ניסה לגנוב אותם. עוד תפסו השוטרים ברשותו של החשד סמים מסוכנים מסוג 'מריחואנה'.

אחד האפרוחים (צילום: דוברות המשטרה)

החשוד, תושב מזרח ירושלים, הובא לתחנת מוריה לחקירה בחשד לגניבה, איומים והחזקה ושימוש בסמים לצריכה עצמית. במהלכה נקשר למיוחס לו.

היום, יובא החשוד בפני בית המשפט לדיון בעניינו.

מהמשטרה נמסר: "התגובה הנחושה והמהירה של השוטרים, מנעו את המשך האיומים והסכסוך בין העובדים והביאו לתפיסתם של החיות אותן ניסה החשוד לגנוב מגן החיות. המשטרה תמשיך לפעול עם קבלתו של כל דיווח על מנת להגיע לחקר האמת, למנוע העבירות ולמצות הדין עם החשודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר