הקבלת פני נשיא המועצת

כך הפכה שכונת 'רמות' בירושלים למוקד עליה לרגל

תושבי שכונת רמות בירושלים הופתעו לגלות כי שכונתם הפכה למוקד עליה לרגל, רכבי פאר, רבנים וקבוצות תלמידים פקדו את השכונה - בשל שהות נשיא המועצת בבית חתנו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הישיבה הגר"ש כהן בלימוד בבית חתנו (צילום: כיכר השבת )

התושבים ברחוב אידלסון שבשכונת רמות בירושלים הרגישו בשבועות האחרונים תנועה מוזרה של בכירים העולים אל בית משפחת זיאת ברחוב. רכבי הפאר שעצרו בסמוך לבית הורידו ראשי ישיבות, רבני ערים, דיינים ואישי ציבור לצד המוני בית ישראל שהגיעו בקבוצות, מישיבות ומתלמודי התורה.

לא כולם הבינו את פשר הביקורים הרבים, אך מתברר כי נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן שוהה בימים אלו בבית חתנו הגאון רבי יצחק זיאת והציבור מגיע למעונו בכדי להיוועץ ולהתברך בבית שהפך למוקד עליה לרגל.

תפילת ערבית במעונו של ראש הישיבה בשכונת רמות

כמידי שנה במהלך ימי 'בין הזמנים' של חודש ניסן שוהה ראש הישיבה למנוחה בבית חתנו בשכונת 'רמות', שם שהה גם בימי חג הפסח, כאשר במהלך כל החודש מתקיימים מנייני התפילות במחיצת נשיא המועצת וקבלת קהל לברכה והתייעצות לצד סדרי לימודו הקבועים של הגר"ש.

עשרות רבנים, ראשי ישיבות, רבני ערים, דיינים ויושבי על מדין, לצד אישי ציבור והמוני בית ישראל פקדו מידי יום את הבית ברחוב אידלסון שהפך למוקד עליה לרגל במהלך כל ימי ניסן, לשהות במחיצתו של הכהן הגדול, להיוועץ ולהתברך.

כותב השורות מקבל את ברכת ראש הישיבה, השבוע

גם במהלך ימי חול המועד עלו ובאו למעונו מאות אברכים ובני תורה לצד תלמידי ישיבת 'פורת יוסף' ובוגריה שהגיעו מכל רחבי הארץ לקיים בהידור מצוות "הקבלת פני רבו ברגל".

יצוין כי ראש הישיבה הגר"ש כהן צפוי לשוב בתחילת השבוע לביתו שבעיר העתיקה וימסור את 'שיעור הפתיחה' לזמן קיץ בהיכל ישיבת 'פורת יוסף'.

אחד התושבים המתגורר בסמיכות אומר ל'כיכר השבת' כי "אנחנו לא רגילים לעומס שנוצר בחניה בשעות מסוימות או לקבוצות שמגיעות לבניין, אבל בסך הכל אנחנו מאד שמחים שהרב נמצא בקרבנו ולו לחודש בשנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר