פילוג חרדי באור יהודה

ש"ס תרוץ לראשות, 'דגל' תתמוך בליאת שוחט

סגן ראש עיריית אור יהודה, עוזי אהרון (ש"ס), נמצא בנתק עם ראש העיר ליאת שוחט, מה שעשוי להוביל להתמודדותו לראשות. מנגד, 'דגל התורה' צפויה לתמוך בשוחט (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ אורי מקלב בפגישה עם שוחט, השבוע (באדיבות המצלם)

פיצול בין ש"ס ל'דגל התורה' באור יהודה בשאלת התמיכה בראש העיר. בעוד בבחירות האחרונות שנערכו באמצע הקדנציה תמכו המפלגות החרדיות בליאת שוחט לראשות העיר, הרי שנתק בין סגן ראש העיר עוזי אהרון מש"ס לראש העיר עשוי לפצל את המפלגות החרדיות.

בבחירות האחרונות התמודד נציג ש"ס עוזי אהרון לראשות העיר אך פרש מעט לפני הסוף בשל הוראת נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן. כעת, נתק בין סיעת ש"ס ועוזי אהרן המשמש כסגן של שוחט, יוביל את אהרון להתמודדות לראשות העיר, כך דווח ב'קול חי'.

אלא של'כיכר השבת' נודע כי צפוי פיצול בין 'דגל התורה' לש"ס בשאלת התמיכה לראשות. ב'דגל התורה' המחזיקים בכ-400 קולות, ללא נציג בעירייה, לעומת ש"ס המחזיקה בשלושה מנדטים, עשויה לתמוך בשוחט. השבוע ביקר ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) בעיר ונועד לפגישה ממושכת עם ראש העיר ליאת שוחט.

בכיר ב'דגל התורה' אומר ל'כיכר השבת' כי היחסים בין ראש העיר לאנשי התנועה ומוסדות החינוך בעיר מצוינים ואין סיבה לא להמשיך את שיתוף הפעולה לקדנציה נוספת.

בשיחה עם 'כיכר השבת' סירב אהרון להכחיש את המתיחות הקיימת בינו לשוחט: "לא מגיב בתקשורת על דין ודברים שיש לי עם פלוני או אלמוני".

אהרון הוסיף ואמר מנגד כי "אנחנו בש"ס לא תומכים באף מועמד! מעדיפים לחזק את הכוח שלנו בש"ס ולהתמקד בנו".

עוד הוסיף אהרון כי "אנחנו לא בכיס של אף אחד. אנחנו נמצאים בזכות ועושים את העבודה השחורה בעיר. בעבר תמכנו בה כעת אננו לא מחויבים לאף אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר