צפו בווידאו

"תהיו גברים": ההצעה המפתיעה של ראש העיר הוותיק בישראל

פרסום ראשון: שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות, ניסה למנוע בחירות בעירו, תוך שהוא מתגרה בחבריו למועצה. אלו מצידם הגיבו בזלזול: "אולי נלך לקורא בקפה"... • צפו (חדשות, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הצעת בוחבוט ותגובת עמיתיו (צילום: שלומית פריבר)

הצעה מפתיעה ושנויה במחלוקת הגיעה השבוע מראש העיר הוותיק בישראל, שלמה בוחבוט, העומד בראשות עיריית מעלות. על פי ההצעה, שהונחה בפני חברי המועצה והמתמודדים לראשות העיר, ייערך סקר, והמועמד שיקבל בו את מירב הקולות יבחר לראשות העיר, ללא שיתמודד בבחירות - שיתקיימו רק למועצה.

כידוע, בוחבוט מכהן בתפקידו כ-42 שנה ויש מי שיכנה אותו 'השריף' של מעלות. במסגרת כתבה על בוחבוט ב'כאן 11' הופנו כלפיו טענות בתחום הנפוטיזם, העסקת בני משפחתו בגופים הקשורים לעירייה, וכן התנכלות לעובדים שהעבירו עליו ביקורת ציבורית. את הדיווח ההוא הדפה העירייה במלים: "טענות שקריות".

מול בוחבוט ישנו מועמד שהפסיד לו בשנת 2013 במאות קולות בודדים, חבר מועצת העיר ארקדי פומרנץ, שכעת נערך להתמודדות נוספת, בבחירות 2018.

בישיבת המועצה שנערכה השבוע, הופתעו חברי המועצה בעת הודעת ראש העיר: "אנחנו פרסמנו סקר", אמר בוחבוט, "ושמעתי שמישהו אחר גם פרסם סקר. בואו תהיו גברים, ונמנע בחירות מתושבי מעלות-תרשיחא. כל המועמדים שיהיו גברים, שיחתמו על הסכם. ניקח את הסוקר הכי גדול בארץ, נעשה סקר, מי שלוקח - כולם מתייצבים אחריו".

על רקע הודעתו של ראש העיר, נשמע קול צחוקם של חברי המועצה, שזלזלו בהצעתו. אחד החברים צעק בקריאת ביניים: "למה שלא תקרא בקפה?".

המועמד לראשות העיר, פומרנץ, הגיב לקריאתו של בוחבוט: "לא שיש לי ספק שגם בסקרים שבקרוב יופצו תהיה תוצאה שמראה שהגיע הזמן לומר תודה ולהתראות, אלא שזה קצת מעליב את התושבים של כל מעלות תרשיחא, שראש העירייה חושב שסקר יכול לקבוע מדיניות או זכות בסיסית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר