יכריזו רשמית

חסידי קרעטשניף החליטו: רצים במפלגה נפרדת

במקביל לכך שחסידי דז'יקוב מתכוונים להעתיק את מגוריהם מרחובות לבית שמש, חסידי קרעטשניף מכריזים הערב בכינוס רשמי עם בכירי אגודת ישראל הארצית על ריצה נפרדת למועצת העיר ותמיכה במלול לראשות (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז בניסן תשע"ח | 12.04.18
הומינר, בפגישה עם פרוש וזייברט (באדיבות המצלם)

'אגודת ישראל' ברחובות מכריזה הערב (חמישי), בכינוס משותף עם בכירי התנועה מאיר פרוש וחנוך זייברט, על ריצה עצמאית בעירם, לאחר שבשנים עברו התמודדה המפלגה ברשימת שס"ג המאוחדת.

בראש הרשימה יעמוד איש חסידות קרעשטניף פנחס הומינר, שכבר החל להפיץ ברשתות החברתיות קמפיין בו הוא מכריז על התמודדותו למועצת העיר. כידוע, כי לחסידות קרעשטניף כ-350 משפחות בעיר ולמעלה מאלף בעלי זכות בחירה.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר הומינר כי הרשימה תאחד את כלל מרכיבי אגודת ישראל. יצוין, כי בכינוס משתתף גם נציגו של סגן השר ליצמן, יענקי טסלר, לצד נציגי קהילות פא"י ו'לומדי תורה' בעיר.

ל'כיכר השבת' נודע, כי חסידי דז'יקוב המונים כמאתיים משפחות יעתיקו את מגוריהם לקראת החגים לעיר בית שמש, שם תתבסס הקהילה, כך שלא יתאפשר לחסידים להצביע בעיר רחובות.

הכינוס, הערב

כזכור, העיר רחובות ידעה אין ספור תככים ומחלוקות בשנים האחרונות, ובקדנציה האחרונה נותרה חסידות קרעטשניף ללא נציגות בעירייה, בשל אי כיבוד הסכם רוטציה מול 'הבית היהודי'.

באשר לראשות העיר, הומינר מאשר ל'כיכר השבת' כי הוא ובני החסידות יתמכו בראש העירייה רחמים מלול, כך שנראה כעת כי מקומו מובטח לקדנציה נוספת, לאחר שהכריז לאחרונה כי יתמודד שוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר