הרוג ושישה פצועים

טרגדיה בכביש 4: בחורי ישיבה מגור נפגעו בתאונה מחרידה

קבוצת בחורים מגור שחזרו ממירון, נפגעו קשות בתאונת דרכים סמוך לצומת מורשה כאשר רכבם התהפך. אחד נהרג ועוד שישה נפצעו אחד מהם במצב קשה ושניים במצב בינוני (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האסון (צילום: דוברות איחוד הצלה וידאו: צילום מבצעי מד"א)

סמוך לשעה 6 בבוקר (שישי), קבוצת בחורים מישיבות גור שחזרו ממירון התהפכו עם רכבם בכביש 4 סמוך למחלף מורשה. אנשי מד"א קבעו את מותו של נוסע אחד, נינו של אחד מאדמו"רי גור הקודמים, בעל ה'אמרי אמת', ופינו 6 פצועים בהם 1 קשה לבתי החולים. במקום נמצאים בוחני וחוקרי משטרת ישראל (מחוז ת״א) אשר בודקים את נסיבות האירוע.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 30 ופינו כאמור לבי"ח שישה פצועים, בהם: 1 קשה כבן 20 עם חבלת ראש לבי"ח תל השומר, 2 בינוני, מהם: גבר כבן 25 עם חבלות בראש ובגפיים לבית חולים תל השומר וצעיר כבן 18 עם חבלת ראש לבי"ח בלינסון ו-3 קל, מהם: 2 לבי"ח בלינסון ונער כבן 14 לבי"ח שניידר.

בתחילה דווח כי בין הפצועים גם נכדו של סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, אך לאחר מכן המידע הוכחש ומתברר כי הוא אינו בין הפצועים.

עוזי ברק חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים בזירת התאונה. מחוץ לרכב היה צעיר ללא רוח חיים ולמרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה. ע"פ הדיווח מדובר בצעירים שחזרו מציון הרשב"י במירון".

חובש בכיר במד"א עיזאת אל טורי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב שבו נסעו 7 נוסעים היה מעוך בתעלה של נתיב ההשתלבות של כביש 5, מעבר לגדר ההפרדה. במרחק של עשרות מטרים ממנו בתעלת כביש 4 שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו בשטח. 3 פצועים במצב קשה ובינוני שכבו על אי התנועה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים והם פונו במהירות לבית חולים תוך כדי טיפול רפואי יחד עם 3 פצועים קל שהתהלכו במקום."

מהמשטרה עודכן סמוך לשעה 8 בבוקר, כי הירידה מכביש 5 לכביש 4 לדרום נחסם לתנועה. כביש 4 פתוח לתנועה. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות. סמוך לשעה 9:20 הודיעה המשטרה על פתיחת הכביש לחלוטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר