אסון בין הזמנים בגור

הבחורים נסעו להתפלל במירון; הטרמפ התהפך ואחד נהרג

בחורי ישיבת מאור ישראל של גור נסעו להתפלל בציונו של הרשב"י במירון. בחזור חלקם נסעו בטרמפ שהתהפך סמוך לצומת מורשה וחיים אלתר בן ה-19, נינו של האדמו"ר הקודם נהרג (חדשות חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: איחוד הצלה)

הלם בחסידות גור: שישה בחורים מישיבת גור שנסעו אמש להתפלל על ציונו של רבי שמעון בר יוחאי במירון נפגעו הבוקר בתאונת דרכים קשה לפנות בוקר בכביש 4 סמוך לצומת מורשה.

השישה היו חלק מקבוצת בחורים גדולה יותר מישיבת 'מאור ישראל' שיצאו להתפלל לקראת תחילת זמן קיץ במירון. חלק מהבחורים שבו באוטובוס לבני ברק וחלק אחר הצטרפו לנהג החרדי שלקח אותם טרמפ בשעת ליל מאוחרת מאד.

כשהגיעו לצומת מורשה סטה הרכב מסיבה שאינה ברורה עדיין והתהפך על צידו לתוך התעלה. הבחורים שחלקם לא היו חגורים עפו לפאתי הכביש ונפגעו בדרגות פציעה שונות.

הבחור חיים אלתר בן ה-19 בנו של המחנך הרה״ח רבי יעקב יוסף אלתר מבני ברק נפצע אנוש כשהועף למרחק של עשרות מטרים ממקום התאונה ומותו נקבע בבית החולים שיבא בתל השומר. הבחור נחשב ממשפחה מיוחסת והינו נין של כ״ק מרן בעל האמרי אמת מגור זצ״ל.

שאר הבחורים שנפצעו מאושפזים בבתי החולים בדרגות פציעה שונות אחד מהם במצב קשה.

בניגוד לשמועות נכדו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שנסע אף הוא למירון עם חבריו, לא נפגע בתאונה שכן שב באוטובוס לבני ברק ורק עם הגיעו לביתו התברר כי הוא בריא ושלם.

בריכוזי החסידות בארץ ובעולם נאמרים פרקי תהילים לרפואתם ולהחלמתם של הפצועים וסגן השר מיהר לבית החולים כדי לנסות לסייע לפצועי התאונה ומשפחותיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר