בתגובה לציוצי טראמפ

רוסיה: "לא מוכנים להיות תלויים במצב רוח"

סגנו של ראש ממשלת רוסיה התייחס בעוקצנות לציוצים של טראמפ ואמר כי לא ייתכן שיחסים בינלאומיים יהיו מושפעים במצב הרוח של אדם אחד כשהוא קם בבוקר (חדשות בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מארק ניימן, לע"מ, שאטרסטוק, אוליבייר פיטוסי, פלאש 90)

סגן ראש ממשלת רוסיה ארקדי דבורקוביץ', התייחס לציוציו בטוויטר של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, בנוגע לתקיפה אפשרית בסוריה: "יחסים בינלאומיים לא צריכים להיות תלויים במצב רוחו של אדם אחד כשהוא קם בבוקר. רוסיה לא מוכנה לסיכונים מסוג זה". כך דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית RIA.

ההתייחסות הרוסית הגיעה אחרי הנימה הפייסנית יותר של טראמפ אתמול לאחר הפגישה עם יועציו הבכירים לביטחון לאומי, ומזכיר ההגנה ג'ים מאטיס, לדיון על התגובה האפשרית לטבח של משטר אסד בדומא. בתום הפגישה אמרו בבית הלבן שטרם התקבלה החלטה סופית. "אנחנו ממשיכים לבדוק את המודיעין ומשוחחים עם בעלות הברית והשותפות שלנו", אמרו בוושינגטון.

כזכור, איים טראמפ כי "הטילים שלנו יגיעו, יפים, חדשים וחכמים" כשהוא מכוון לאיום הסורים להפיל את הטילים האמריקאים שיכוונו על אדמת סוריה.

טראמפ והמערב בוחנים את האפשרות לתקיפה בסוריה לאור ההערכות שאסד עשה שוב שימוש בנשק כימי כנגד בני עמו והביא למותם של עשרות בדומא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר