סרנה הפסיד שוב: הערעור נגד נתניהו נדחה

בית המשפט דחה את ערעורו של העיתונאי יגאל סרנה כנגד תביעתם של הזוג נתניהו נגדו וקבע כי למרות שבתביעה של ראש ממשלה יכול להיות מצב השתקה, זה לא קרה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)

בית המשפט העליון דחה את ערעורו של העיתונאי יגאל סרנה, בתביעה שהגישו בני הזוג נתניהו בנוגע לפוסט בפייסבוק שכתב העיתונאי אך לא הצליח להוכיח את אמיתותו.

בפסק הדין ציין השופט יצחק עמית כי "אכן, תביעה המוגשת על ידי ראש הממשלה כנגד אדם פרטי מעוררת חשש לתביעת השתקה, נוכח פערי הכוחות בין הצדדים. אלא שבמקרה זה, נחה דעתי כי התביעה שבפנינו חסרה חלק מהמאפיינים הקלאסיים של תביעת השתקה".

כזכור, סרנה נאלץ לשלם על פי פסיקת בית המשפט 115 אלף ש"ח לזוג נתניהו לאחר שהשמיץ אותם בפייסבוק. סרנה מיהר לארגן מימון המונים וגייס תוך זמן קצר את הכסף, אך אז התברר לו כי נתקע בלי כסף לאור העובדה שאת הסכום יקבל על פי חוקי הגיוס רק בעוד כשבועיים, רק לאחר המועד שנקבע על ידי בית המשפט והוא נאלץ להשיג את הכסף ממקום אחר לאחר שעורך דינם של נתניהו סירב לדחות את התשלום.

"האמת והצדק ניצחו היום את מסע הציד האינסופי שמתנהל נגדי, נגד רעייתי ונגד משפחתי כבר למעלה מ-20 שנה", כתב נתניהו לאחר ניצחונו על סרנה

"לו היינו תובעים את כל מי שמוציא את דיבתנו, היינו מגיעים בכל יום אל בית המשפט. אבל יש לי מדינה לנהל ורעייתי עוסקת בפעילות ציבורית ועובדת כפסיכולוגית חינוכית בשירות העירוני בירושלים. באחד המקרים הבודדים בהם מצאנו את הזמן להגן על שמנו הטוב ולהגיש תביעה נגד עוד שקר שמתפרסם נגדנו - בית המשפט חשף את השיטה והכריע בעד האמת", כתב נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר