אסון התהפכות הטנק

סמל אליהו דרורי הובא למנוחות: "מת על קידוש השם"

"מתת על קידוש השם, תמיד אנשים רצו להיות איתך, אנחנו מודים על כל יום, שבוע, חודש ושנה שהיינו איתך", כך הספיד אביו של סמל אליהו דרורי ז"ל, שנהרג בהתהפכות הטנק (ארץ)

(צילום: פלאש 90)

מאות בני אדם השתתפו הערב (ראשון) בהלוויתו של סמל אליהו דרורי ז"ל, שנהרג בהידרדרות הטנק בגבול מצרים במהלך השבת. רוני, אביו של אליהו ספד: "אליהו, כולנו אוהבים אותך, כל כך הרבה תמיד היינו גאים בך, מתת על קידוש השם, תמיד אנשים רצו להיות איתך, אנחנו מודים על כל יום, שבוע, חודש ושנה שהיינו איתך".

צילום: פלאש 90

עובדיה דרורי, אחיו של המנוח, ספד לו בהלוויה: "אני מבקש המון סליחה על כל מה שעשיתי ועל כל מה שלא עשיתי. בשיחת נפש האחרונה שלנו דיברנו וראיתי את הכוחות שהיו לך, את השאיפות, האידאלים, לתרום לעם ישראל, בפיקוד, בנהיגה בטנק, בכל התחומים ובעיקר בצבאי. לי ולכולנו, המשפחה יש הכרת הטוב גדולה מאוד לאבא ואמא שלנו שהנחילו לנו את הערכים מגיל אפס, וכל רגע מאז".

אלעד צורי, מפקד הגדוד שבו שירת אליהו, סיפר עליו: "אופיינת כלוחם דומיננטי ומשפיע. חבריך מספרים על החיוך הכובש והאדיבות האותנטית. אתה גשר חברתי שמחבק ומחזק את כולם. מפקדיך מספרים על קור הרוח שלך, היית מהלוחמים המקצועיים ביותר, הכנת את עצמך במקצועיות רבה לכל משימה באשר היא".

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

"אלי, דרכך לא תמה. בליל שבת פעלת במקצועיות שנדרשת מלוחמים, השתתפת במשימת ההגנה על גבולה המערבי של המדינה. משפחת דרורי אין לי מילים שיוכלו לנחם אותכם בשעה קשה זו. יומיים לפני יומם הזיכרון הצטרפת בעל כורחכם למשפחת השכול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר