הסתה מבחילה

אישום נגד יהודי שחלם "לערוף ראש של כל תינוק ערבי"

החלום של איש ימין קיצוני תושב פתח תקווה, להיכנס למחלקת יולדות בבית חולים, להניח תיקון הכללי ליד כל תינוק יהודי ולערוף ראשי תינוקות ערבים - עלה לו בכתב אישום חמור (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תינוקות בבית חולים בעזה. אילוסטרציה (צילום: Ahmad Khateib/ Flash 90)

בבית משפט השלום בפתח תקווה הוגש היום (שני) כתב אישום נגד זהר זוארץ, בן 33 מפתח תקווה, בגין ריבוי עבירות הסתה לאלימות ולגזענות כלפי ערבים, בעקבות פוסטים שכתב בפייסבוק.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז באישורו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בין השנים 2012 ל-2017, כתב זוארץ בעמוד הפייסבוק שלו, בין היתר, את הדברים הבאים: "היה לי חלום שאני נכנס לבית חולים למחלקת יולדות ויש שם את כל הקופסאות עם התינוקות בפנים ואז אני מוציא סכין שחיטה מהמעיל ועובר ליד כל תינוק ואיפה שיש תינוק ערבי אני עורף לו את הראש ואיפה שיש תינוק יהודי אני שם תיקון הכללי, החלום הכי ורוד שהיה לי עד היום".

לאחר הרשעתו של החייל אלאור אזריה, כתב הנאשם: "יהודי אמיתי לא מתגייס לצבא הרשע הכופר. לכו תעשו דברים לבד. הגיע הזמן האמיתי להקים מרד. מצפה מכל החיילים אבל מכולם לערוק ולכוון את הנשק לכיוון הנכון".

עוד כתב: "ישרפו כל הערבים והשמאלנים. כהנא צדק. איך לא חשבנו להקים מפלגת 'תג מחיר'", וכן "בזכות ראש חודש אדר נזכה להשמיד את כל אויבנו הערבים השמאלנים ובכללם יאיר לפיד וחבריו ונתלה אותם כמו שתלינו את המן ובניו".

לאחר החלטת בג"ץ לפנות את המאחז עמונה, פרסם זוארץ את הסטטוס הבא: "מתפלל שה' יתברך ייתן לאחד התושבים את הגבורה לדרוך נשק ארוך ולרסס את השוטרים/חיילים הרשעים. על כל הרוג מכוחות הביזיון אני עושה חג. אני בבית עם שני בלוני גז ומצת אחד שוטר דופק בדלת מתפוצץ איתם בעזרת השם. מאחל לכל יהודי שיזכה להיות ברוך גולדשטיין הצדיק".

כמו כן, הוא ריסס על רכב משטרתי את הכתובת "ימ"ר חמניות תג מחיר", וניקב שניים מצמיגיו בסכין, ועל שני אוטובוסים של חברת "אפיקים" הוא ריסס כתובות גזעניות מסיתות דוגמת "מוות לערבים", "אין כניסה לערבים", "תג מחיר", בגלל שהיא סיפקה שירותי תחבורה ציבורית שווים בין ערבים פלסטינים תושבי השומרון ליהודים ישראלים תושבי השומרון.

בכתב האישום כתבה הפרקליטות: "מדובר במשיב שבמשך שנים חזר על מעשיו העברייניים הפוגעניים והמסוכנים הרבים פעם אחר פעם, על אף שבמהלך התקופה נחקר בנושא באזהרה ואף נעצר על ידי משטרת ישראל כמה פעמים בגינם, משמע, באדם מסוכן וקיצוני, חסר כל שליטה, רסן ומורא מפני החוק ורשויות החוק, המלא זה שנים בשנאה יוקדת כלפי ציבור הערבים באשר הם וכוחות הביטחון. בנסיבות קשות אלה, נשקף מהמשיב סיכון מובהק להמשך ביצוע עבירות פליליות באינטרנט, בהן יהיה כדי לסכן את ביטחון ציבור הערבים באשר הם וכוחות הביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר