ללא מצטיין חרדי

הנשיא ביקר את החיילים המצטיינים: 'גאווה'

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר את החיילים המצטיינים שהגיעו לחזרה הגנרלית בחצר בית הנשיא לקראת האירוע ביום העצמאות ובירכם: "גאוות מדינת ישראל (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מארק ניימן/לע"מ)

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר בצהריים (שלישי) את החיילים המצטיינים שהגיעו לחזרה הגנרלית בחצר בית הנשיא לקראת האירוע ביום העצמאות ובירכם

"בוקר טוב לגאוותינו, גאוות מדינת ישראל", אמר הנשיא. "בעוד יומיים נעטר אתכם בתואר 'חיילים וקצינים מצטיינים'. אני רוצה לומר לכם שעם ישראל כולו נושא אליכם מבטו, ודרככם אל צבא ההגנה לישראל כולו". יצוין כי השנה לא נבחר חייל חרדי בין 120 המצטיינים.

החיילים והקצינים יזכו לתעודות ההוקרה מהנשיא והרמטכ"ל בחגיגת יום העצמאות ה-70 שתיערך בגינת בית הנשיא תחת הכותרת 'כל ישראל מירושלים'.

הנשיא בירך את המצטיינים ואמר: "הלב מתמלא גאווה כאשר אנו קוראים על כל אחד ואחד, על הדרך שבה עבר עד שזכה לתואר 'מצטיין'. אתם מייצגים את חיילי צה"ל, את המוטיבציה שלהם, את חשיבות תפקידם במשמר העם והמולדת".

הנשיא פנה אל הרס"ר המפקד על תרגילי הסדר ואל סא"ל עודד נהרי המפקד על האירוע זו השנה ה-18 וביקש לוודא שהחיילות והחיילים מתפנים גם ליהנות ולהתרגש ואמר: "באתי הנה על מנת לראות את הפעילות שלכם הבוקר, בהכנות, לקראת המפגש הנפלא קודם כל עם הצמרת המדינה וצמרת צה"ל אבל בעיקר עם ההורים שלכם שכל-כך גאים בכם ובצדק, אתם גאוות מדינתנו. תודה רבה לכם על מה שעשיתם עד היום, תודה רבה לכם על מה שתעשו בעתיד. היום אנחנו מצדיעים לכם!"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר