המכתב של בת הנרצח לאביה הי"ד

"אבא שלי, אני גאה ומעריצה אותך - כל חיי אתגעגע אליך"

רעות סולומון, בתו של אלעד סולמון הי"ד שנרצח בפיגוע הדקירה בליל שבת בנווה צוף וניצלה בזכות מאבקו במחבל, הקריאה מכתב מיוחד שכתבה לו, וריגשה את המשתתפים בטקס הזיכרון (חדשות)

(צילום: מתוך לע"מ / ערוץ הכנסת)

רעות סולומון, בתו של אלעד סולמון הי"ד שנרצח בפיגוע הדקירה בליל שבת בנווה צוף, הקריאה מכתב מרגש במיוחד שכתבה לאביה, וריגשה את הקהל בטקס "שירים לזכרם" בכנסת בהשתתפות רה"מ, יו"ר הכנסת, המפכ"ל, שרים וח"כים.

"אבא יקר שלי אלעד, אני גאה ומעריצה אותה, שלחמת במחבל עד שלא יכולת יותר, כדי שנספיק להתחבא. אבא, אם לא היית מעכב אותו שם, הוא היה מגיע אלינו ולאימא, לקומה שמעל, ומי יודע מה היה קורה אז... אבא שלי אלעד, אני יודעת שהיית גאה בנו ובאימא הגיבורה שלנו, ששמרה עלינו - על כל החמישה, שלא נוציא הגה, למרות ששמענו כל מה שקורה למטה..."

"אבא שלי אלעד. תמיד תהיה איתי. בכיתה, בבית, בלב.. כל חיי אתגעגע כל כך. כל חיי אחכה לידית הדלת שנפתחת, ואחכה לך אבא. חולמת שאתה עומד שם, ואני רצה אליך ואתה מחבק אותי חזק חזק... אבא, היית, ותמיד תישאר האבא הכי הכי בעולם. אני מודה לקב"ה שנתן לי אבא כזה, ואני שואלת בלבי, למה אבא שלי, אלעד, נלקח ממני כל כך מהר... אוהבת ומתגעגעת לנצח - רעות..."

אלעד הי"ד נרצח בישוב נווה צוף בפיגוע דקירה שהתרחש בליל שבת, כ"ח בתמוז תשע"ז. במהלך הפיגוע חדר מחבל פלסטיני כבן 19 חמוש בסכין לישוב ופרץ לבית משפחת סולומון, רצח את האב יוסי סולומון, את הבן אלעד ואת הבת חיה, ופצע קשה את אם המשפחה, טובה. המחבל נורה ונלכד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר