"ג'יהאד בפלסטין"

אישום: תושב תל אביב הצטרף לדאע"ש

כך פעל צעיר מתל אביב-יפו ותקשר עם פעילי 'המדינה האסלאמית' "דביק" ו"אבו מצעב". הוא אף פעל לגייס מחבלים נוספים לארגון הטרור הרצחני ונשבע לו אמונים מול המצלמה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנאשם בבית המשפט, היום (צילומים: מוטי קמחי, ynet)

אל בית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב העיר, קאמל אבו עמארה (19) מיפו, בגין חבירתו לארגון הטרור דאע"ש.

מפרטי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב עולה, כי הוא הצטרף ל'מדינה האסלאמית', ואף תיעד את האקט, בסרטון שבו הוא נשבע אמונים לראש הארגון, פעל נמרצות לטובתו ולקידום מטרותיו וניסה לגייס תומכים נוספים.

מתברר, כי הצעיר מיפו יצר קשר בתוכנה מיוחדת, עם אדם שכונה "אבו מצעב", שהציג עצמו כאזרח רומני התומך בדאע"ש, שוחח איתו על "ביצוע ג'יהאד בפלסטין כדי לשחרר אותה", פתח קבוצה חדשה של תומכי הארגון ופעל לצירוף חברים נוספים.

בהמשך יצר אבו עמארה קשר עם אדם המכונה "דביק", שהציג עצמו בפני הנאשם כאזרח מרוקו החבר בארגון ולוחם מטעמו, שנמצא כעת בדרכו לאפגניסטן לצורך הצטרפות לטרוריסטים הפעילים שם.

העבירות בגינן הוא מואשם, הן חברות ופעילות בארגון טרור, וכן מגע עם סוכן חוץ.

אביו של הנאשם, רמצ'אן אבו עמארה, הגיב ל-ynet: "סתם עשו ממנו מחבל. הוא ילד בן 19 ששיחק משחק ב-Xbox. אני לא מומחה במחשבים, אבל יש משחק של מלחמות בין מדינות - ישראל, אמריקה, דאע"ש - מורידים מהרשת והם מדברים אחד עם השני. איש מהשב"כ נכנס ודיבר איתו והפליל אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר