צפו: סדרת טיפים ייחודית להצלחה בשוק העבודה

סדרת סרטונים חדשה "התקבלתי" שמשיק בימים אלו המרכז האקדמי לב ברשת החברתית, תיתן את הכלים כיצד לצלוח את ראיון העבודה בשלום ולהתקבל לעבודה בחברות הטובות במשק (לימודים, שיווקי)

מתוך סדרת הסרטונים "התקבלתי". (צילום: יחצ)

כדי לפרנס את המשפחה בצורה טובה ולאפשר רווחה כלכלית לצד לימוד תורה, מתקיימים בציבור אנ"ש מסלולי לימוד מגוונים לאנשים חרדים המעוניינים לרכוש מקצוע מכובד. לצד אלה הבוחרים ללמוד מקצועות מסורתיים, יש מי שמבינים שהעתיד הכלכלי הטוב ביותר עבור המשפחה החרדית נמצא במקצועות העתיד של המשק הישראלי, המקצועות שיובילו את קטר התעשייה בעשרות השנים הבאות.

ובאמת, עולם העסקים בישראל מבין כי אנשי המגזר החרדי הם עובדים חרוצים ואיכותיים שיקדמו את החברה שלהם, תוך שהם מתאימים את סביבת העבודה עבור העובד החרדי. מעסיקים רבים מבינים את הפוטנציאל הטמון במגזר החרדי ויוצרים קשר יום יום עם המרכז האקדמי לב, כדי לקלוט לשורותיהם את הסטודנטים המוצלחים ביותר. כך משתלבים בוגרים איכותיים בחברות המובילות כמו אמדוקס, צ'ק פוינט, תעשייה אוירית, אינטל, משרד הביטחון, משרד רוה"מ, אלביט ועוד חברות רבות נוספות.

אך הבעיה הגדולה בסיום התואר שבה נתקלים בני המגזר היא צליחת ראיון העבודה בדרך לקבלה לחברות הטובות במשק. ברשת האינטרנט לא ניתן עד היום מענה של סרטונים איכותיים המותאמים למגזר החרדי ובמרכז האקדמי לב החליטו להרים את הכפפה.

סדרת הסרטונים החדשה "התקבלתי", שהכינו במדור ההשמה במרכז האקדמי לב במיוחד עבור הבוגר או הבוגרת החרדים, באה לענות בדיוק על הבעיה, לאפשר לסטודנטים החרדים לצלוח את המשוכה בשלום ולהשיג את המשרה הראשונה בשוק העבודה. הסרטונים יעלו פעמיים בשבוע, בימים שני וחמישי, במשך כחודש לרשתות החברתיות של המרכז האקדמי לב (חפשו "התקבלתי") ויהיו זמינים לצפייה כך שאפשר להעבירם לבני משפחה הזקוקים להכוונה מקצועית. בנוסף, הסטודנטים מוזמנים להגיב ולשאול שאלות בעמוד.

כך למשל מציעים הסרטונים תשובה לשאלות כמו: ממה מורכב הליך המיון לעבודה, כיצד להתכונן לראיון העבודה הן ברמת הכרת החברה, הן בתרגול הצגה עצמית בראיון, מענה על שאלות כמו מחסור בניסיון תעסוקתי קודם ושאלות נוספות המצריכות הכנה מוקדמת.

סדרת הסרטונים של מדור ההשמה גם מספקת תשובות לשאלות כמו: מתי נכון לקיים ראיון עבודה טלפוני ולמה יש לשים לב, כיצד לשדר מסרים חיובים במהלך שיחה כזו ועוד. בסדרה נלמד גם כיצד שפת הגוף משפיעה על הצלחת הראיון, כיצד ליצור קשר עין, לשמור על חיוך, להיות ממוקדים ועוד .

מנהלת מדור ההשמה במרכז האקדמי לב, יעל גנדמן, שיזמה את סדרת הסרטונים "התקבלתי" כדי לסייע לאנשי הציבור החרדי להתקבל לעבודה מסבירה:

"אין ברשת סרטונים המיועדים לציבור החרדי וזהו צורך גדול מאוד שזיהינו שקיים בציבור. הסרטונים הינם דרך מצוינת להכין את הסטודנטים והבוגרים שלנו בפרט, ואת אנשי הציבור החרדי ככלל להשתלב במקצועות היוקרתיים של ההייטק, תוך שימת דגש על השמה איכותית בשוק העבודה. לכן בחרנו ליצור את הסדרה הזו, כתבנו תכנים המותאמים למגזר החרדי ובהתאם לרגישויות בציבור".

"כשאתם באים לראיון עבודה חשוב שתזכרו שהארגון מחפש מועמדים איכותיים למשרה, ועצם זה שהגעתם לראיון אומר שעברתם את שלב המיונים הראשון ואתם בהחלט יכולים להתאים לתפקיד ועכשיו נשאר רק להוכיח את זה בראיון. לציבור החרדי יש הרבה מה לתרום לתעשייה בישראל ולתעשיית ההייטק בפרט , ואומרים לנו את זה בכירי מנהלי החברות בארץ, השוק צמא למתכנתים אקדמאיים איכותיים. אפשר לכתוב ספר שלם כדי להסביר מה נכון ומה לא נכון לעשות בראיון עבודה, אך במקום זאת החלטנו להנגיש את הנושא בצורה מרעננת ומזמינה. אני מאחלת לכל בוגרת ובוגרת שלנו להצליח למצוא את מקום העבודה במהירות, ואין לי ספק שסדרת הסרטונים תסייע בכך".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר