"חושבים שאתם מוגנים?"

מפקדים בכירים בצה"ל נתפסו על כוונת צלפי המחבלים

"אתם הורגים את עמנו בדם קר וחושבים שאתם מוגנים, בשעה שבכירי המפקדים שלכם נמצאים בטווח צליפה", נכתב בעברית בסוף הסרטון של מחבלי הג'יאהד האסלאמי • צפו (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק, אל-מיאדין)

ברשת אל-מיאדין הלבנונית פורסם היום (חמישי) סרטון מאיים של הג'יהאד האסלאמי, בו נראים פעיליו מתצפתים על מפקדי צה"ל וחייליו בגבול רצועת עזה, תוך הפרחת איום מפורש לפגיעה בהם.

"אתם הורגים את בני עמנו בדם קר וחושבים שאתם מוגנים, בשעה שבה בכירי המפקדים שלכם נמצאים בטווח צליפה", נכתב בעברית בסוף הסרטון בו נראים קצינים בטווח פגיעה, ובהם אלוף יואב (פולי) מרדכי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, מבעד לכוונות של המחבלים הצלפים.

האיום בא, לאחר שלפני מספר שבועות סייר מרדכי בגזרת הגבול, יחד עם מפקד פיקוד הדרום איל זמיר, וזמן קצר אחר כך צוטט קצין בכיר בצה"ל כי הצבא שינה את שיטת הפעולה על הגדר, ומאז שהחלו ההפגנות במקום הוא עבר מהגנה מרחבית להגנה צמודה, זאת כדי למנוע פיגועים וחדירות.

גם היום התקיים ליד הגבול ביקור של קצינים בכירים בצה"ל, מפקד זרוע היבשה אלוף קובי ברק, וקצין חי"ר וצנחנים ראשי תת אלוף רסאן עליאן, שבאו ללוות את מפקדי השטח ולתדרך כוחות. בסיום הביקור אושרה רכישת רחפנים שמסוגלים להטיל גז מדמיע במרחק ראוי מגדר הגבול.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר