צפו בתיעוד המרגש

הנגידים בחנו את הבחורים לעיני האדמו"ר

בוועידת איחוד מוסדות גור המתקיימת בדאבוס שבשוויץ נערך אירוע מרגש במיוחד בו נבחנו על ידי הנגידים לעיני האדמו"ר הבחורים מצטייני החסידות והפליאו בידיעותיהם •צפו (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מאות נגידים מחצר הקודש גור משתתפים בסוף השבוע בוועידה היוקרתית של איחוד מוסדות גור הנערכת במלון אינטרקונטיננטל בדאבוס שבשוויץ.

גולת הכותרת הינה השבת בראשותו של האדמו״ר כאשר התורמים כולם יזכו ליחס אישי ומיוחד מאת הרבי. לפני כניסת השבת יתקיים טקס הכנסת ספר תורה בראשותו של האדמו״ר.

אתמול (חמישי) נערך מבחן לתלמידי הישיבות המצטיינים של החסידות כש״הגבירים״ בוחנים אותם בלימוד בנוכחות הרבי.
מארח הוועידה המליארדר החסידי אליש אנגלנדר בחן את הבחורים המצוינים שהשיבו בבקיאות.

לפני כן התקיים מעמד מרגש לחברי מועצת הנשיאות העולמית, כאשר הרבי דיבר באריכות על מטרת התמיכה בתלמידי הישיבות.

הרבי ציין, שהיום בדורנו זהו זמן של תיקון המידות וברוך השם שצומח היום דור של בחורים שיושבים ולומדים ללא כוונה להתבלט אחד על השני וללא כוונה לגדול רבנים אלא ממש לימוד תורה לשמה וכי גם בנושא השמירה על הדיבור והזהירות מלשון הרע רואים שיפור עצום אצל תלמידי הישיבות.

הרב וינשטיין תיאר בהתרגשות ובדמעות את המהפך האדיר של האיחוד על מפעלות התורה והחסד הגדולים שלו ואת ההצלחה האדירה של הבחורים והאברכים בידיעות הש"ס והשו"ע והרבי התרגש מאוד.

בהמשך בירך הרבי את כל התורמים שטרחו להגיע לכבוד התורה שיזכו לבריאות לנחת מהילדים ולפרנסה ללא דאגות וטרדות ולהצלחה בכל העניינים. האדמו"ר סיים בברכת "שיהיה אך טוב וחסד לכל כלל ישראל בכל מקומות מושבותיהם ובפרט בארץ ישראל, שיהיה שם שלום ומנוחה, ושנזכה לגאולה שלימה בקרוב".

לאחר תום הוועידה צפוי מנכ״ל האיחוד והרוח החיה בגיוס הכספים נחמן וידסלבסקי לפרוש מתפקידו. במקביל, בכינוס אמש לעסקני בית המרכז העולמי ובית המדרש הגדול של החסידות בירושלים איחל המנכ״ל יונתן בורנשטיין שכיהן בעבר בתפקיד בכיר באיחוד מוסדות גור, ברכת הצלחה למשתתפי הועידה מעבר לים.

בורנשטיין שבעבר דווח על תחרות כביכול בין היוזמה שלו לפיתוח והקמת בית המדרש של גור בירושלים ליוזמות ועידת איחוד מוסדות גור, בירך את משתתפי הועידה בשוויץ ופירגן להם בעין טובה.

"בדרך כלל יושב פה לצידי ר׳ איצ׳ה מאיר טאומן שמלווה איתי בשיתוף פעולה מיוחד את כל הנושא של הקמת בית המדרש. היום הוא לא פה, הוא שאל אותי ואני דחפתי אותו ואני שמח וכולנו נתפלל שיש היום ועידה של איחוד מוסדות גור, שאיצ׳ה מאיר יציג כמה שיותר טוב את כל מה שמבקשים ממנו ושיצליח. כל מה שעושים זה דבר אחד, בפקודת הרבי שליט״א, מה שצריכים זה הרבי שליט״א, ומה שאנחנו יכולים לעזור לו, אנחנו מחויבים. זה רק עוזר לנו. ואנחנו מאחלים לכולם שהוועידה הזו שם תצליח ויהיה קידוש השם. ושהרבי יוכל לחזור בבריאות רגוע וכל טוב", אמר בורנשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר