חיסול המהנדס

הנייה מאיים: המערכה עם ישראל עברה לחו"ל

מנהיג החמאס, איסמעיל הנייה, איים אמש (מוצאי שבת) במרומז על ישראל בעקבות חיסול המהנדס פאדי אל-בטש במלזיה ואמר כי המערכה בין הצדדים הועברה לחו"ל (חדשות)

אל-בטש והנייה (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90, מתוך ynet)

מנהיג החמאס, איסמעיל הנייה, איים אמש (מוצאי שבת) במרומז על ישראל בעקבות חיסול המהנדס פאדי אל-בטש במלזיה.

הנייה, ביקר באוהל האבלים בבית משפחתו של המהנדס והאשים את המוסד בחיסול. מנהיג חמאס הודיע כי משלחת חמאס יצאה למלזיה כדי לחקור את ההתנקשות.

הנייה אמר כי יש לישראל חשבון פתוח עם העם הפלסטיני ושיגר איום מרומז ואמר כי ישראל העבירה את המערכה בין הצדדים - לחו"ל.

לפי הדיווחים במלזיה, אל-בטש, בן ה-35, נורה בשעה 6 בבוקר יום השבת על ידי שני אלמונים שרכבו על אופנוע, בעת שעשה את דרכו מביתו בשכונת ג'לאן גומבק למסגד סמוך ומותו נקבע במקום.

מפקד משטרת קואלה לומפור, דאטוק סרי מזלאן לאזים, אמר כי "המתנקשים ירו בו עשרה כדורים בזמן שהוא יצא מבניין מגורים".

גורם פלסטיני אמר על המהנדס שחוסל כי "החשיבות שלו בזרוע הצבאית לא הייתה פחותה מחשיבותו של מוחמד א-זווארי", אמר. כזכור, א-זווארי, מבכירי מערך כלי הטיס הבלתי מאוישים של החמאס, חוסל בתוניסיה.

סגן ראש ממשלת מלזיה, אמר כי הם בודקים מעורבות "סוכנים זרים" בחיסול. מהחקירה הראשונית עולה כי המחסלים היו "גברים לבנים" שרכבו על אופנוע BMW עוצמתי 1,100 סמ"ק.

שר החינוך, נפתלי בנט, כתב בעמוד הטוויטר שלו: "‏אסור שאיש הזרוע הצבאית של חמאס, פאדי אל-בטאש שנהרג במלזיה, יובא לקבורה בעזה בטרם שחרור גופות הדר גולדין ואורון שאול, על מנת שיובאו לקבורת ישראל. ‏אעלה דרישה זו מחר בבוקר מול ראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר