ביריון בחליפה שחורה

התיעוד שוחזר: כך הושחתה חנות האינטרנט במאה שערים

קטעי וידאו ממצלמות האבטחה של עסק לממכר אביזרי טכנולוגיה במאה שערים, חושפים את הרגע שבו השחית את החנות פעיל קיצוני בלבוש חרדי שעטה קסדה על ראשו. כך זה נראה (חרדים, ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

במהלך חול המועד פסח, השחית אלמוני, ככל הנראה המזוהה עם פלג קיצוני המתנגד לשימוש בטכנולוגיה, עסק לממכר אמצעי טכנולוגיה בשכונת מאה שערים. ההשחתה, פגעה גם במצלמות האבטחה של העסק, כך שעד כה לא ניתן היה להשיג תיעוד של המעשה. כעת, הצליחו בעסק לשחזר את תיעודי מצלמות האבטחה, ותיעוד המקרה נחשף.

כזכור, לחנות שבשכונת מאה שערים בירושלים נגרם נזק כבד ביותר. מדובר בחנות למכירת מכשירי טלפון וסלולאר, שבקומה השנייה שלה ניצבים עמדות מחשב לשימוש אישי תמורת תשלום.

חוגי הקנאים טענו כי מדובר ב"קפה אינטרנט ללא כשרות", ואף עם אינטרנט פרוץ לגמרי, ובעקבות כך החלו הפגנות במהלך החודשים האחרונים מול פתח החנות במטרה להזהיר את הציבור מלהיכנס ולרכוש במקום. במהלך חג הפסח עלתה האלימות שלב, כאשר הקיצונים פרצו לחנות, שברו את החלונות, התיזו בואש והשליכו פנימה דגים סרוחים.

לדברי הבעלים מדובר בנזק כבר לרכוש. "לא ייתכן שדרך טרור ינסו להשליט פה את הדעות הקיצוניות", הוא אמר ל"כיכר השבת".

בתיעוד שמתפרסם היום, נראה אדם חבוש קסדה ועוטה חליפה ארוכה, ככל הנראה בכדי להקשות על זיהויו, כשהוא מנפץ את חלונות הראווה של החנות ומבצע בה הרס רב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר