לאחר עשר חקירות

המשטרה תמליץ להעמיד את דרעי לדין בעבירות מס בלבד

לאחר חקירתו העשירית בלהב 433 בחודש שעבר, מסתמן כי המשטרה תמליץ להעמיד את יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי לדין על עבירות מס. במקור, נחשד דרעי בעבירות שוחד והלבנת הון (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: David Cohen/Flash90)

לאחר עשר חקירות ביחידת להב 433, מסתמן כי המשטרה תמליץ על הגשת כתב אישום בעבירות מס בלבד נגד יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי - כך דווח הערב (ראשון) בערוץ עשר.

על פי הדיווח, בימים אלו מסיימת המשטרה את עבודתה בתיק החקירה נגד השר דרעי, זאת לאחר שבחודש שעבר השר דרעי נחקר בפעם האחרונה.

מבחינת דרעי, מדובר בבשורה טובה, שכן בתחילה הוא נחשד בעבירות שחיתות חמורות ובראשן תיק שוחד. חשד נוסף שהיה צפוי להיכנס לכתב האישום היה על הלבנת הון. עם זאת, הערב כאמור דווח כי המשטרה צפויה להמליץ על העמדה של דרעי לדין בעבירות מס בלבד.

דרעי מגיע לביתו בתום חקירה (צילום: גיל יוחנן, ynet)

כזכור, לאחר חקירתו האחרונה כתב דרעי בטוויטר: "סיימתי כעת את חקירתי וכרגיל עניתי על כל השאלות שנשאלתי. הכל טוב ויהיה עוד יותר טוב בעזרת השם".

בראיון שהעניק בעבר ל"כיכר השבת", התייחס השר דרעי לחקירה ואמר כי הוא בטוח שהיא תסתיים בטוב: "אני משוכנע. בזה, אני משוכנע. אני לא רוצה לפרט, קיבלתי החלטה שלא לדבר. אני מקבל את זה באהבה, אני רואה בזה מתנה של הקב"ה שנתן לי, כדי לעורר אותי ולהתקרב אליו יותר, אני מקבל את זה באהבה גמורה, אני יודע מה יש, אני יודע מה השאלות ששואלים אותי, אני יודע מה התשובות".

"ייקח עוד קצת זמן, יש לי סבלנות, זה לא ירפה את ידיי, אמשיך למלא את צוואתו של מרן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר