"אם ייחשף - חייו בסכנה"

עובד במשרד ראש הממשלה נכלא תחת זהות בדויה

עובד בתפקיד רגיש במשרד ראש הממשלה נכלא תחת זהות בדויה וזה לאחר שהודה בעבירות קשות • סוהרים בודדים מעורבים ונחשפו לזהותו • משרד רוה"מ: "חשיפת זהותו תעמיד את חייו בסכנה" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בית מעצר (ארכיון: נתי שוחט, Flash90)

עובד בתפקיד רגיש במשרד ראש הממשלה נכלא תחת זהות בדויה וחשאיות, כך נחשף הבוקר (שני) בעיתון 'הארץ'.

על פי הדיווח, מדינת ישראל מחזיקה בכלא בזהות בדויה אדם שעבד במשרד ראש הממשלה והתגלה כעבריין בעבירות קשות. העובד, ששימש בתפקיד רגיש, הודה בביצוע העבירות, תוך שהוא מנצל את תפקידו המיוחד.

עוד נכתב ב'הארץ', כי מרגע שמעסיקיו של העובד למדו על החשדות הכבדים, הוזהרו כל העוסקים בפרשה - חוקרים, ובכירים במשרד ראש הממשלה - שלא לדבר עליה כלל, גם לא עם אנשים ממשרדי הממשלה, ולשמור את הפרשה תחת איפול. לאחר שהעובד עומת עם הפרטים ואישר שעשה את המעשים שיוחסו לו, הוסכם איתו על עונש מאסר ממושך.

באשר לחשאיות סביב מעצרו וכליאתו, אומרים גורמים במשרד ראש הממשלה כי זה נדרש בשל שורה של נימוקים. לפי הגורמים, המצוטטים ב'הארץ', חשיפת זהותו תעמיד את חייו בסכנה. כיום מוחזק העובד בכלא תחת שם בדוי, ורק בודדים בשירות בתי הסוהר שותפים לסוד ומודעים לנסיבות הפרשה, ולזהותו האמיתית.

במשרד ראש הממשלה טוענים כי "מדובר במקרה קיצוני וחריג, ושהם אינם זוכרים מקרה כדוגמתו. אין בפרשה כדי ללמד על כשל מערכתי, וגם לא על בעיות בתרבות הארגונית במשרד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר