"תקווה ישראלית"

33 צוותי חינוך מכל המגזרים יבקרו בישיבת פוניבז'

נשיא המדינה ריבלין ושר החינוך בנט השיקו את "מסע תקווה ישראלית" לצוותי החינוך - במסגרתו יבקרו צוותי חינוך במגזרים השונים של החברה: חרדים, דתיים, חילוניים וערבים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זמיר)

נשיא המדינה ראובן ריבלין ושר החינוך נפתלי בנט השיקו הבוקר (שני) את "מסע תקווה ישראלית" לצוותי החינוך - להעמקת השותפות בין המגזרים השונים בחברה הישראלית.

במהלך המסע, שימשך שלושה ימים, יבקרו צוותי חינוך במגזרים השונים של החברה הישראלית: חרדים, דתיים, חילוניים וערבים.

הנשיא ראובן ריבלין אמר כי "מסע תקווה ישראלית הוא רק כלי אחד, אפשרות אחת, לחוות ולהכיר את החברה הישראלית ואת האתגר הגדול המונח לפתחנו בשבעים השנים הבאות. אני מקווה שבעקבותיו יבואו נוספים, ושקרוב מאוד היום שבו מפגש עם החברה הישראלית יהיה חלק מהכשרת היסוד ומהפיתוח המקצועי של כל מנהלת בית ספר, של כל מפקח, של כל מורה ומורה בישראל".

"יקירי שר החינוך", פנה ריבלין לבנט, "כפי שאמרת בטקס הענקת פרסי ישראל, מי ייתן ושנת השבעים ואחת תהיה שנה של הפלת המחיצות בינינו, שנת אהבת חינם. אני מודה לך מנכ"ל משרד החינוך, על היוזמה ועל המהלך החשוב הזה, ולכל גורמי המקצוע במשרד הלוקחים בו חלק. אני מאחל לכולנו מסע מוצלח, ואנחנו מוכרחים להצליח, כי תקווה ישראלית- מתחילה בחינוך".

שר החינוך נפתלי בנט אמר כי "אנו משפחה אחת, אם לא נהיה מאוחדים - לא נהיה. האתגר הגדול שלנו במדינת ישראל הוא לייצר אתוס ישראלי משותף. אנו משפחה אחת, עם ריבוי דעות ועמדות, זה כל היופי. לפני כמה ימים, בנאומי בטקס פרס ישראל, נתתי הבטחה לקדם את האחדות בעם, והיום תחילת הפירעון. עלינו להבין כי אם לא נהיה מאוחדים - פשוט לא נהיה. כאומת הסטארט אפ, עלינו לעודד את הויכוח, לא לפחד, להתייחס לגופו של טיעון ולא של טוען, ולדעת להקשיב. אני סומך עליכם, אנשי מערכת החינוך, שתשכילו להטמיע בקרב ילדינו את הקו הזה, שמייצר פסיפס צבעוני בעם. עלו והצליחו".

הבוקר יצא לדרכו אוטובוס צוותי החינוך הראשון, ובכלל זה 33 אנשי מטה משרד החינוך, שיעברו בבני ברק – ישיבת פוניבז' ומפעל החסד עזר מציון; כפר קאסם – אזור התעשייה המשותף לכפר קאסם ולראש העין; נצרת עילית לשיחה עם אנשי מדרשת אורנים על ההתיישבות החילונית בראשית המדינה וביקור בקיבוץ העירוני; מגדל העמק לביקור במרכז הצעירים וכפר הרא"ה להכרת סיפורה של ראשית ההתיישבות העובדת של הציונות הדתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר