לאחר מאבק משפטי

גיא לרר קיבל לידיו את ניהול "הצינור" בפייסבוק

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק של "הצינור", כתב מגיש הטלוויזיה גיא לרר כי "זה אחד הימים השמחים בחיי" זאת לאחר שניצח את מעסיקיו לשעבר - ערוץ 10, בקרב על הדף (דיגיטל)

גיא לרר "אחד הימים המשמחים בחיי" (מתוך הפייסבוק של הצינור)

גיא לרר, מגיש תכנית "הצינור" לשעבר בערוץ 10 וכיום מגיש תכנית "הצנרת" ברשת, קיבל היום (שני) לידיו את הבעלות על דף הפייסבוק של הצינור לאחר מאבק משפטי עיקש בינו לבין הערוץ.

לרר הקים את עמוד הפייסבוק עוד כשהצינור הייתה פינת בידור קטנה בחדשות עשר, ורק בהמשך הפכה לתוכנית טלוויזיה עצמאית. לעמוד העלה לרר תוכן מהתוכנית אותה שידר ותוכן שהגיע מהגולשים.

כשפרש לרר מערוץ עשר ועבר לרשת 13 ביקש לקחת את עמוד הפייסבוק איתו, אך ערוץ עשר התנגד, בטענה שהעמוד והמותג "הצינור" שייך לערוץ ולא למי שהפעיל אותו. לרר, מצידו, הקים עמוד לתוכניתו החדשה, ובו נכון לעכשיו יש כ-80,000 עוקבים.

בזמן שהצדדים דנו בעתידו של העמוד, המשיך לרר לתפקד והציף מאבקים חברתיים של גופים שונים, אבל לא לקדם את התוכנית. במהלך הדיונים עלתה הצעה לפשרה לפיה העמוד יפוצל, וכך ערוץ עשר יקבל את מיליון העוקבים של העמוד, ולרר, שבצוות שלו היו עורכי הדין יורם ליכטנשטיין וגבריאלה שוורץ, יקבל אף הוא מיליון עוקבים. אך ההצעה הזו נדחתה על ידי פייסבוק.

בפסק הדין כתבו השופטים כי "השתכנענו כי הנתבע (לרר), שהיה מנהל החשבון מיום הקמתו, הוא בעל הזכות להמשיך ולעשות כן".

לרר יצטרך לשנות את שם העמוד - וככל הנראה ישנה אותו ל"הצנרת" או פשוט ל"גיא לרר", ויתבקש להבהיר כי אין לעמוד קשר לתוכנית.

בפסק הדין גם נכתב שהוא לא חל על התכנים שעלו לדף (ובהם קטעים מהתוכנית בערוץ 10), ועליהם יתכן שעוד יתקיים דיון נפרד - או שלרר פשוט ימחק אותם מהעמוד.

בעמוד הפייסבוק של הצינור נכתב הבוקר על ידי לרר, לראשונה מזה זמן רב: "זה אחד הימים השמחים בחיי ולכם יש חלק אדיר בזה. רציתי לעשות מה שאסור היה לי לעשות בחודשים האחרונים וזה להגיד כאן שאני והחברים שלי נמשיך לתת לכם שירות. ניצחנו! נפרט בהמשך. בוקר טוב מאוד. אוהב אתכם".

תגובת ערוץ 10: "אנו לומדים את פסק הדין. מאחלים הצלחה רבה לגיא לרר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר