"טיפול מהיר ומקצועי"

ידידי איחוד הצלה תרמו לארגון 70 אופנועי אמבולנס

באירוע רב רושם בו השתתפו ידידי איחוד הצלה מהארץ ומהעולם נתרמו לארגון 70 אופנולנסים חדשים בסכום של 9 מיליון ש"ח שיכנסו כבר בימים בקרובים ויתנו תוספת כוח משמעותית למערך התגובה המהירה של 'איחוד הצלה' (בריאות, שיווקי)

תרומה 70 אופנועי אמבולנס לאיחוד הצלה. (צילום: יחצ)

בשבוע שעבר הגיעו עשרות תומכי וידידי איחוד הצלה מרחבי העולם לביקור בן שבוע בישראל. הם סיירו ברחבי הארץ והתרשמו מפעילותם של 5,000 הרופאים, הפרמדיקים והחובשים אשר פועלים במסגרת רשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה.

בסוף השבוע, עם סיום ביקורם, תרמו המבקרים 70 אופנולנסים (אופנועי אמבולנס) חדשים. האופנולנסים ייכנסו לפעילות מבצעית כבר בימים הקרובים ויהיו תוספת כוח משמעותית למערך התגובה המהירה של איחוד הצלה במסגרתו פועלים כבר היום 650 אופנועים.

נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, אמר "אני רוצה להודות לתומכי וידידי איחוד הצלה. אני מתרגש בכל פעם מחדש כשאני רואה את הדאגה שלהם לאזרחים ושמח שהם בוחרים לתרום למען הצלת חיים. בזכות תרומתם הנדיבה, חולים ופצועים בכל הארץ יזכו לטיפול רפואי מהיר ומקצועי והדבר מקדם אותנו ליעד אותו הצבנו לעצמנו, להגיע לכל חולה ופצוע בישראל בזמן של 90 שניות ולהעניק לו טיפול רפואי מציל חיים".

סגן נשיא איחוד הצלה אלי פולק אמר "לפני כמה שנים הצבנו יעד שאפתני מאד, להגיע לכל חולה או פצוע בתוך 90 שניות ולהעניק לו טיפול ראשוני מציל חיים עד להגעת האמבולנס. בימים אלו בעזרת תמיכתם של ידידי איחוד הצלה מהארץ ומהעולם ועם כניסתם של 70 האופנולנסים החדשים שיצטרפו לצי הקיים של למעלה מ-650 אופנועי אמבולנס, אנו מתקרבים בצעדי ענק ליעד אותו הצבנו. אנו ממשיכים כל העת לגייס מתנדבים מכל רחבי הארץ ובפרט באזורים המרוחקים כדי לסגור את כל החורים ברשת ההצלה של איחוד הצלה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר