זה לא רק המחיר: איך להשוות בין סוגי ביטוח לרכב?

כששואלים אותך כמה שילמת על הביטוח, אל תמהר לענות. זוהי שאלה שלא נשאלת מתוך רצון לעשות סקר שוק, אלא ברוב המקרים מתוך כוונה להרשים אותך בביטוח טוב יותר וזול יותר. מתי אפשר לשלם פחות ולקבל כיסוי ביטוחי מעולה? פה ושם אפשר למצוא מבצעים טובים. סקירה (צרכנות, שיווקי)

זה לא רק המחיר. אילוסטרציה (צילום: רשיון חופשי Pixabay )

מערכת בטיחות עוזרת להוזיל את הביטוח

אם יש לכם מערכת בטיחות רגילה או אוטונומית, אתם צריכים לקבל הנחה על הביטוח, חובה ומקיף. הסיבה היא שאתם פחות מועדים לתאונות, האוטו שלכם נחשב לבטוח יותר, והנהיגה שלכם למשופרת יותר.

אוטו ישן לא בהכרח אומר ביטוח זול

נהגים מסוימים סבורים בטעות שאם יש להם אוטו ישן ומקרטע, הביטוח שלהם יהיה זול, כי כביכול התיקון במוסך זול יותר. למעשה זה הפוך: לרכבים ישנים אין כמעט חלקי חילוף, מה שמהווה בעיה רצינית אם הרכב עובר תאונה. זו הסיבה שחברות הביטוח לא ממהרות לבטח רכבים ישנים מאד. לפעמים תאונה קלה תגרום לביטוח להכריז על הרכב כטוטאל לוס, רק בגלל הסיבה שאין איך לתקן אותו ללא חלקים חלופיים.

נשים משלמות פחות בביטוח

האמת היא שלפי הסטטיסטיקה נשים פחות מעורבות בתאונות דרכים. כמה פחות? בפחות מרבע מכלל התאונות שקורות בארץ מעורבות נשים, וחלקן בתאונות קטלניות – פחות מעשרה אחוז. זו הסיבה שחברת הביטוח AIG החליטה לצ'פר נשים, ולהעניק להן הנחה בביטוח (עד 35 אחוז הנחה לנהגות זהירות), וגם מגוון שירותים נלווים כמו כיסוי מלא עבור החלפת גלגל, שירות VIP שמטפל בכל הנדרש במקרה של תאונה ועוד.

ביטוח לנהג זהיר

מסלול safe drive מציע לנהגים טובים לשלם עד שלושים אחוז פחות על הפוליסה, עם הצטרפות למסלול. בנוסף למחיר האטרקטיבי, הנהגים נהנים מכיסוי רחב שכולל: כיסוי לצד שלישי, כיסוי נזק לרכב על כל מקרה, כולל גם שריפה, פגיעת ברק, התהפכות, תאונה, גניבה וכו'. בנוסף יש גם פיצוי על אובדן מפתחות ועל פריצה לרכב לצורך פתיחתו. הרחבות לכל השירותים הנלווים כמו הוצאות משפטיות, שירותי גרירה, רכב חלופי, שבירת שמשות, פנסים ומראות – ועוד.

ביטוח נהג חדש

הביטוח של נהגים צעירים הוא יקר, מהסיבה שהם יותר מועדים לתאונות. אם אתם יודעים שנהג החדש במשפחתכם לא עומד לנהוג הרבה ברכב (למשל, אם אין מי שיתלווה אליו בחודשים הראשונים) – אתם יכולים לעשות לו ביטוח זמני לחמישה ימים, בעלות של שבעים שקלים, ובכל פעם שהוא רוצה וזמין לנהיגה, לפתוח לו את הביטוח. מדובר בהליך קצר שניתן לעשות ללא נציג שירות באתר ובמענה טלפוני, והוא אכן עונה על הבעיה של יוקר הביטוח עבור צעירים שנוהגים רק פעם בכמה זמן.

ביטוח בהתאמה אישית

ביטוח רכב לא חייב להיות תחת פוליסה אוטומטית לפי מבנה קבוע. לכל אחד מאיתנו יש את הצרכים שלו, את החולשות והחוזקות שלו, את מה שהוא צריך ואת מה שהוא לא צורך. גילינו שביטוח רכב בהתאמה אישית ב-AIG מאפשר לכל אחד ליהנות מהוזלה בביטוח בהתאמה לאורח החיים שלו. למשל, אדם דתי שאינו נוהג בסוף השבוע, יכול לקבל הנחה שמקורה בכך שהחישוב משתנה מעט בגלל קיצור הזמן שהוא על הכביש. עומד לפני חידוש ביטוח הרכב? יכול להיות שמגיעה לך הנחה שאתה בכלל לא מודע אליה, ושלא תפגע כלל בהיקף הכיסוי של הפוליסה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר