לאחר ציפייה של שנים:

תנופת בניה ב'ברכפלד': "לגור בטופ של מודיעין עילית"

'ציפחה אינטרנשיונל' שבנתה את אחוזת ברכפלד בונה בימים אלה את פרויקט היוקרה "שערי העיר" בלב מודיעין עילית, הכולל 3 בנייני פאר בהיקף של כמאה יחידות דיור מרווחות, בקו ראשון לנופי ירושלים. לרגל 20 שנה לברכפלד: דמי שכירות לשנה - מתנה (נדל"ן, שיווקי)

תנופת בניה בברכפלד. (צילום: יחצ)

בשורה משמחת לדיור החרדי: לאחר מספר שנים בהן לא התקיימה בניית דירות חדשות באחוזת ברכפלד, בימים אלה מתרחשת תנופת בניה של מספר בנייני מגורים במרכז העיר, בשטח האחרון המיועד לבניה בלב הפועם של מודיעין עילית. בנייה זו היא בשורה של ממש עבור הורים רבים שבמשך שנים חיפשו אופציה למגורים איכותיים בסמיכות לילדיהם המתגוררים בעיר, וכן עבור משפרי דיור ואחרים המעוניינים לגור במרכז העיר סמוך לבתי הכנסת, מוסדות החינוך ולמרכז העסקים.

מדובר בפרויקט היוקרה "שערי העיר" הנמצא כעת בשלבי בניה מתקדמים ומשלב יוקרה ואיכות חיים במקום אחד. "שערי העיר" כולל 3 בניינים אקסקלוסיביים, בהיקף של כמאה יחידות דיור, וממוקם בכניסה לאחוזת ברכפלד, בלב ליבה של עיר התורה והחסידות 'מודיעין עילית', בקו ראשון לנופים המרהיבים של הרי ירושלים הרי השפלה והרי השומרון. הבניינים תוכננו במחשבה רבה במטרה להעניק לדיירים את השילוב המושלם של איכות חיים. סמיכות למרכז העסקים 'עילית' והכיכר המרכזית שבכניסה לעיר מחד, כשהכניסה לדירות הן מרחוב רשב"י העליון והשקט. שילוב מיוחד של מגורים בלב התוסס של העיר ובתוך החממה השקטה של השכונה כאחד.

הפרויקט מעניק לדייריו חוויית מגורים יוקרתית, בדירות גדולות ומרווחות במיוחד וברמת תכנון של טובי האדריכלים בעיצוב מודרני וחדשני. היצע הדירות רחב מאד, בגדלים של 3-4-5 ודופלקסים 7 חדרים כ -220 מ"ר, מרפסות ענק בגודל של כ-45 מ"ר, עם מפרט עשיר ומודרני ברמה גבוהה ביותר, הכולל גם מערכת מיזוג-אויר מרכזי לכל הדירה וכן מרפסות סוכה גדולות במיוחד. מתכנני הפרויקט דאגו לגימורים מושלמים עד לפרטים הקטנים.

עם השקתו, זכה "שערי העיר" להתעניינות רבה מאוד בעיר, גם ממשפרי דיור מהעיר מודיעין-עילית ומחוצה לה, גם בקרב הורים שבניהם מתגוררים בעיר, גם מזוגות צעירים וגם בקרב משקיעים המבינים כי הזדמנות שכזו במרכז מודיעין עילית לא תחזור על עצמה. לרגל 20 שנה ליסוד שכונת ברכפלד, יוצאים היזמים במבצע מיוחד. דמי שכירות לשנה – מתנה!

פרויקט נוסף הנמצא בימים אלו באחוזת ברכפלד בתהליכי בניה מתקדמים, הוא פרויקט היוקרה "הבית מול הישיבה", בניין בוטיק הממוקם מול ישיבת מיר-ברכפלד, ואף הוא מציע מגורי עילית במיקום מעולה.

מאחורי "שערי העיר" עומדת חברת 'ציפחה אינטרנשיונל' הממשיכה במסורת בנייתה, הרחבתה ואיכלוסה של אחוזת ברכפלד במודיעין עילית וברחבי הארץ. לציפחה מוניטין רב כאחת מחברות הבניה הוותיקות והמובילות בישראל, במקצועיות וביציבות, בשרות ובישרות. לקבוצה ניסיון עשיר ביותר בהקמת בתי מגורים ומרכזים מסחריים במרחבי הארץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר