צפו בווידאו

השוטרים פילסו לצעירה החרדית את דרכה - ללידה

כמו מלאכים, צצו להם שוטרים על אופנועים, ופילסו בין פקקי התנועה הכבדים את דרכו של הרכב בו ישבה צעירה חרדית שהיתה בדרך ללידה בבית החולים, לצד אמה • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מהפקקים - עד לבית החולים (צילום: דוברות המשטרה)

אכיפת תנועה שגרתית במחלף גולדה בירושלים, בזמן פקקי תנועה, הפכה הבוקר (שני) תוך זמן קצר ללווי אישה בדרכה ללדת בבית החולים.

"הגיע אלינו רכב ממנו יצאה אישה ואמרה לנו כי ביתה עומדת ללדת והיא לא רוצה שהיא תלד ברכב מיד הורנו לה לנסוע בשולים, לווינו אותה ופילסנו לה את הדרך עד לבית החולים"

סמוך לשעה 8:30, בפעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה בבירה בכביש גולדה/מנהרת הארזים, בשעה בה עומסי התנועה כבדים במיוחד, הבחינו השוטרים ברכב פרטי שנעצר לידם. האישה החרדית שנהגה בו, פנתה אליהם ואמרה: הבת שלי עומדת ללדת, ואני לא רוצה שזה יקרה בתוך הרכב.

בעקבות כך, השוטרים, שהיו עם אופנועים, הורו לנהגת הלחוצה לנסוע בשולי הדרך, תוך שהם מתארגנים לעלות על האופנועים. מיד אחרי כן, הם חברו אליה, ופילסו עבורן את הדרך, תוך שהם שמשתמשים במערכות הכריזה המשטרתיות.

כך, במשך דקות, פילסו היולדת ואמה את הדרך בין הרכבים, בעזרת השוטרים, עד להגעתן לפתח בית החולים שערי צדק. שם הודתה האם לשוטרים, ומיהרה עם ביתה לחדר הלידה. בשעה טובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר