חתונה בקרוב במשפחה? מבצעי ענק על מזרני סימונס

קניית מזרן היא לא פשוטה. גם אם נדמה לנו שאפשר להזמין מרחוק, עדיין אין כמו הרגשה אישית ונכונה של המזרן כדי לבדוק את הנוחות המקסימלית. כל שכן אם קונים מזרן עבור הזוג הצעיר, כדאי לבחון מקרוב. מזרני סימונס שידועים כמותג בכל העולם, עכשיו במבצע מיוחד לגולשי כיכר השבת (אל תפספסו, שיווקי)

חתונה בקרוב במשפחה? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לקראת עונת החתונות הקרבה ובאה, יוצאים בעולם המזרנים במבצע חסר תקדים על מזרני סימונס - אחד המותגים המובילים בעולם שידועים באיכותם לטווח ארוך.

לפעמים אנחנו ממהרים לקנות מזרן רק כי אין זמן, אבל מזרן הוא מוצר שחשוב מאוד לבדוק באופן קפדני ולהתייעץ עם מומחים ולהתחשב בגורמים רבים: כאבי גב, אלרגיות, גיל, משקל ועוד. אם התעוררתם פעם עם כאבי צוואר או גב, אם אתם לא ישנים כמו שצריך וקמים עייפים - זה כנראה קשור למזרן לא איכותי או שהגיע הזמן להחליף לחדש.

כאשר באים לקנות לזוג הצעיר מזרן, חשוב לבדוק את כלל הנתונים. מזרן הוא מוצר שנשאר איתנו לאורך שנים רבות, ולכן לא כדאי להזמין בלי לראות לפני ובלי להתייעץ עם מומחים.

לרגל עונת החתונות, הבאנו לכם מבצע ענק: 50% הנחה על כל מזרני סימונס, ובנוסף בונוס: גם זוג כריות מתנה לכל רוכש, בכל סניפי עולם המזרנים. פשוט תתקשרו ותגיעו לחנות לראות בעצמכם.

מחפשים את החנות הקרובה לביתכם? לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר