צפו בתיעוד המפגש

עד המדינה מודה לשלמה בניזרי: "שיקרתי"

מפגש מרגש וטעון במיוחד נערך ברדיו ירושלים בין השר לשעבר שלמה בניזרי ועד המדינה שהפליל אותו במעשי שחיתות והביא למאסרו במשך שנתיים וחצי • צפו (חרדים)

(צילום: באדיבות חדשות 2)

מפגש טעון במיוחד נערך אתמול (ראשון) בין השר לשעבר שלמה בניזרי לבין עד המדינה משה סלע מי שהיה חברו הקרוב, אך הביא להרשעתו בשחיתות ולישיבתו בכלא שנתיים וחצי.

השניים נפגשו לראשונה במסגרת תכנית ברדיו ירושלים, שם חזר סלע על טענתו כי מסר עדות שקר כנגד בניזרי והביא להרשעתו שלא בצדק. השניים, שהיו חברים קרובים, נפגשו לראשונה מאז מתן העדויות לפני כעשור. "הרגשתי ממנו מעין בגידה. למעשה הוא זה שגרם לכליאתי ולפגיעה בכל משפחתי, ולגדיעה הקריירה הפוליטית שלי", תיאר בניזרי. סלע, מצידו, האשים: "המשטרה הובילה אותי".

סלע ובניזרי היו חברים קרובים מאוד. כשהמשטרה עצרה אותם, סלע הפך עד מדינה והפליל את חברו. סלע סיפר למשטרה איך שיבשו יחד את החקירה כדי להסוות קשר מושחת ביניהם. לפי תיק החקירה, אין חולק כי סלע היה הציר המרכזי שהביא להפללתו של בניזרי ולישיבתו בכלא.

סלע התראיין לאחרונה ואמר שעדותו בבית המשפט הייתה עדות שקר: "אני, גם אם חטאתי ופשעתי, אני לוקח עליי אחריות". סלע הוסיף: "הייתי צריך לקחת אחריות גם אז, אבל המשטרה מובילה אותך למקומות שאף פעם אתה לא יודע לאן אתה מגיע".

בניזרי אמר בתכנית, כי התלבט בשאלה אם לבקש משפט חוזר בשל אמירותיו של עד המדינה סלע. לפי שעה, בניזרי החליט לא לגשת לבית המשפט. "חשוב שהוא יצא ואמר את הדברים כפי שבאמת שהיו", אמר השר לשעבר.

עם זאת, ייתכן כי בחלוף תקופת ההתיישנות מבין עד המדינה סלע כי לא ניתן לחקור אותו בחשד לעדות שקר. כשהוא לוקח זאת בחשבון - החליט לתקן את יחסיו עם מי שהיה חברו הקרוב עד לאותה פרשה אומללה.

מהמשטרה נמסר: "מדובר בתיק חקירה מלפני שנים רבות. אם אכן הם פני הדברים, הרי שמדובר במקרה חמור וחריג, וצריך היה להדליק נורות אדומות בקרב הפיקוד הבכיר והפרקליטות דאז. אין דבר וחצי דבר בין המקרה הישן המוצג פה ובין המציאות הקיימת כיום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר