להתגבר על המכשולים בתת-מודע: החלה ההרשמה לקורס

מטפלים? פסיכלוגים? מאמנים אישיים? הקורס הראשון בישראל בתחומו בשיטה ייחודית מתחום הרפואה הקוונטית. המחזור השלישי נפתח עוד שבועיים. כל הפרטים (בריאות, שיווקי)

ד"ר יצחק דרימר. (מתוך סרטון הקורס.)

במרכז דרימר לבריאות בירושלים, מיסודו של ד"ר יצחק דרימר, מתקיים קורס ייחודי עבור פסיכולוגים, מטפלים, ומאמנים אישיים שמעוניינים להרחיב את היריעה ולרכוש ידע נוסף ולהעמיק בתחום התת-מודע.

ד"ר דרימר, דוקטור לכירופרקטיקה עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה, עם שתי מרפאות בתל אביב וירושלים. במהלך לימודיו האקדמיים, אסף ד״ר דרימר כלים נוספים ומשמעותיים מתחום הרפואה הוליסטית. שילוב התחומים יחד, הבנה מדויקת יותר של תלות המערכות בגוף האדם האחת בשנייה וראייה כוללת שלהם, הביא אותו לטפל בצורה קצת שונה בכל מטופל, בכל חולי, בכל סימפטום ובכל בעיה.

שיטת הטיפול הייחודית שפיתח ד"ר דרימר נקראת QUANTUM LEAP והיא שיטת טיפול נוירו-פיזיולוגיות, ביוכימיה, נוירו-אמוציונאלית ולמעשה, הבנת הקשר הנסיבתי-רפואי בין תחלואי גוף לרגישות נפשית. שיטה זו מבודלת בהתייחסותה לזיהוי ממוקד של מקור הבעיה ולהעצמת יכולתו של הגוף, על כל מערכותיו, להתגבר על מקור הבעיה ולהוביל להבראה ולהחלמה.

הקורס הראשון בישראל בשיטה הייחודית QUANTUM LEAP אשר מגיעה מתחום הרפואה הקוונטית פותח את המחזור השלישי, ויחל בתאריך 5.4 למשך שבעה מפגשים במרכז דרימר בירושלים (כנפי נשרים 13)..

הקורס יתמקד ביכולתיו של המטפל לעזור למטופליו להתגבר על המכשולים היושבים עמוק בתת-מודע.

לרציניים בלבד | הקורס הראשון בישראל בשיטת Quantum Leap | הנחה לנרשמים עד סוף אפריל. לפרטים לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר