מזל טוב

התינוק שמסעיר את הממלכה הבריטית

בן שלישי נולד לנסיך וויליאם, נין למלכה אליזבת. בממלכה חגגו את הלידה והמונים חיכו ליד בית החולים עם בקבוקי שמפניה כדי לחגוג עם ההורים. גם הנשיא רובי ריבלין בירך (בעולם)

הזוג המאושר עם התינוק החדש (צילום: עמוד הפייסבוק של קייט מידלטון)

נין שנולד למלכת אנגליה, ילד שלישי לנסיך וויליאם והדוכסית קייט, מסעיר את הממלכה הבריטית שעוקבת באדיקות רבה אחר משפחת המלוכה.

שעות ספורות אחרי לידת הבן יצאו זוג ההורים המאושר מבית החולים בלונדון. הזוג חייך לצלמים ולקהל המריע שהתאסף מחוץ לבית החולים. קודם לכן הגיעו לבית החולים הבריטי שני הילדים הקטנים של הנסיך והדוכסית מקיימברידג', ג'ורג' ושרלוט.

"לא נתנו לכם לחכות יותר מדי", אמר וויליאם לכתבים. "אנחנו מאוד שמחים ונרגשים, תודה לכם", אמר הנסיך. כשנשאל על שמו של התינוק השיב: "אתם תגלו, במוקדם או במאוחר".

בהודעה שפרסמה בצהריים לשכתו של הנסיך וויליאם נכתב כי קייט ילדה ב-10:01 בן במשקל 3.946 ק"ג. שמו טרם פורסם. בהודעה של ארמון קנזינגטון נאמר כי "בני משפחת המלוכה עודכנו והם מאושרים מהחדשות". עוד נכתב כי הנסיך וויליאם נכח בחדר הלידה בזמן לידת הבן.

כנהוג בלידות של משפחת המלוכה, כרוז יצא מפתח בית החולים ובישר על לידת הבן לקול תשואות של עשרות שהתקבצו במקום עם בקבוקי שמפניה כדי לחגוג את לידת הנסיך החדש שעל אף שהוא בנו של יורש העצר העתידי של הממלכה מיקומו כשלישי במשפחה מבטל את סיכוייו לשבת על כס המלכות.

ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי בירכה את הזוג המלכותי על הלידה. מיי אמרה: "איחוליי הלבביים ביותר לדוכסים מקיימברידג' על לידת בנם. אני מאחלת להם אושר גדול בעתיד".

גם הנשיא הישראלי, רובי ריבלין שיגר ברכות לזוג המאושר. בהודעה שפרסם נכתב: "נחמה, אני וכל העם בישראל שולחים איחולים לבביים להוד מעלתה המלכה אליזבת ולמשפחת המלוכה כולה. אנו מצפים לקבל את פניו של הדוכס בישראל בקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר