ל-12 שעות

בגלל הנערה הפלסטינית: ח"כ בצלאל סמוטריץ' נחסם בטוויטר

חשבון הטוויטר של ח"כ בצלאל סמוטריץ' נחסם ל-12 שעות בעקבות ציוץ שכתב על הנערה הפלסטינית עאהד תמימי, כי היתה צריכה לקבל לפחות כדור בפיקה של הברך (דיגיטל)

עאהד תמימי (צילום: פלאש 90)

חשבון הטוויטר של ח"כ בצלאל סמוטריץ' ממפלגת 'הבית היהודי' נחסם אמש (שני) ל-12 שעות בעקבות ציוץ שכתב על הנערה הפלסטינית עאהד תמימי.

סמוטריץ' כתב כי לדעתו, תמימי - שמרצה שמונה חודשי מאסר לאחר שהכתה קצין צה"ל - "הייתה חייבת לחטוף איזה כדור, לפחות בפיקה של הברך. זה היה מכניס אותה למעצר בית לכל החיים".

בעקבות כך, הודיעו טוויטר לסמוטריץ' כי "הגבלנו זמנית חלק מתכונות החשבון שלך. במצב זה, עדיין יש לך אפשרות לגלוש בטוויטר, אך יכולותיך מוגבלות רק לשליחת מסרים ישירים לעוקבים שלך. אין לך אפשרות לפרסם ציוצים וציוצים חוזרים או לסמן פריטים כאהובים".

בתגובה לחסימה אמר סמוטריץ': "שיא חדש של סתימת פיות. כנראה שחופש הביטוי שמור רק לצד אחד של המפה הפוליטית. אני עומד מאחורי כל מילה של הציוץ הזה וההסבר לו נכתב בהרחבה אתמול בדף הפייסבוק שלי".

"כאשר יש עימותים כאלה של ילדים וילדות שלא מפחדים להתעמת עם החיילים ההרתעה של צה"ל נעלמת (אם ילדים לא מפחדים אז בוודאי שמחבלים מבוגרים לא), ואז מקבלים פיגועי דקירה ודריסה וירי של מפגע בודד שאין שום דרך סיכולית למנוע (כי אין תשתית שמאפשרת איסוף מודיעין מראש). לכן אירוע כמו זה שמצולם בסרטון הוא אירוע חמור ומסוכן שהתוצאות שלו זה רצח ופגיעה בחיים", כתב סמוטריץ' בפייסבוק.

"כדי למנוע את הרצח הבא מוצדק מאוד לפעול בכל דרך כדי להחזיר את ההרתעה של צה"ל מול המחבלים ביהודה ושומרון. לו זה תלוי בי כל מפגש כזה מסתיים בהכרעה חדה וכואבת. אחרי כמה כאלה שיעברו לכיסא גלגלים עד סוף ימיהם סביר שיהיו פחות כאלה שיעזו לעשות את זה וההרתעה תחזור", הוא הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר