האלימות בדרום

בדואי בן 29 חשוד בתקיפת הנהג בנגב

יממה לאחר פרסום תיעוד הווידאו של האלימות בכבישי הנגב, עצרה המשטרה חשוד ראשון במעשה, בדואי תושב הפזורה בן 29, המשטרה תבקש להאריך את מעצרו (חדשות, משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: נתיבי ישראל, מתוך ynet)

יממה לאחר פרסום תיעוד הווידאו של האלימות בכבישי הנגב, עצרה המשטרה חשוד ראשון במעשה, בדואי תושב הפזורה בן 29, המשטרה תבקש להאריך את מעצרו. כזכור, האירוע המתועד התרחש בכביש 40 - צומת אוהלים.

מהמשטרה נמסר כי: "מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עולה החשד כי הרקע לאירוע פלילי, נפתחה חקירה ונאספו ממצאים. משטרת ישראל תמשיך ותפעל למען בטחונו של האזרח שומר החוק, ומנגד מיצוי הדין עם אלו הבוחרים בדרך פורעת חוק ועבריינית".

כזכור, בתיעוד הוידאו שפורסם אתמול ניתן לראות ג'יפ שחור ומאחוריו מכונית אחרת. לפתע, שניים מיושבי הג'יפ מגיעים לרכב הפרטי כשהאחרון נושא מוט ברזל וחברו בועט באחת הדלתות.

מילנה טפליזקי-וורשינין, שפרסמה את התיעוד, סיפרה ל-ynet: "קורבן התקיפה היה בדרך לעבודה במפעל ולפתע נקלע לתאונה", סיפרה טפליזקי-וורשינין. לדבריה, אז ירדו השניים מהרכב - והחלו לתקוף את הגבר שישב במכונית הפרטית. הוא יצר קשר עם המשטרה, אמרו לו שהם מודעים לתופעה".

לדבריה: "אני אימא לשני ילדים קטנים שנוסעת כל יום הלוך-חזור בכביש הזה. בשתי מילים: אין ביטחון. זו תחושה של חוסר אונים. חייבים להציב ניידת משטרה בצומת הזה כי הבדואים מסכנים שם את הנוסעים ועוברים עבירות תנועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר