מאות אלפי ש"ח

המשטרה: יש תשתית ראייתית נגד אריה כהן

המשטרה מודיעה כי יש תשתית ראייתית לכתב אישום נגד אריה כהן, סגן ראש עיריית ראשון לציון (ש"ס), בחשד לשורת עבירות, ששוויין, לפי החשד, נאמד במאות אלפי שקלים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אריה כהן (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

המשטרה הודיעה כי יש תשתית ראייתית להגשת כתבת אישום נגד אריה כהן, סגן ראש עיריית ראשון לציון מטעם ש"ס, בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי עובד ציבור ורישום כוזב במסמכי תאגיד. במסגרת הפרשה נחקרו עשרות מעורבים. תיק החקירה הועבר לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.

על פי החשד, אריה כהן, בהיותו ראש האגף לתרבות חרדית בעיר אישר הזמנות להפקת אירועי תרבות והציג לעיריית ראשון לציון חשבוניות בסכומים גבוהים מאלה שהוצאו בפועל. במשטרה מציינים כי על פי החשד שווי העבירה נאמד במאות אלפי שקלים.

עם סיום החקירה סבורים ביחידת להב 433 כי "נתגבשה תשתית ראייתית לכאורה נגד אריה כהן ואחרים, כל אחד על פי חלקו לביסוס החשד למעורבות בעבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי עובד ציבור ורישום כוזב במסמכי תאגיד".

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לפגיעה בטוהר המידות הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר