לא תאמינו מה תעשה לכם כוס קפה לאחר הארוחה

המערב כבר עוסק שנים באחת הבעיות הקשות איתן הוא מתמודד - בעיית ה"השמנה", אלא שמחקר חדש מגלה כי דווקא כוס קפה יכול לשמש כלוחם טוב נגד התופעה (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

לכל בית יש את ההוא, או ברוב המקרים את ההיא, שמחשבנים עשר פעמים האם 'שווה' להם להתבשר ולפספס את האפשרות לשתות כוס קפה. אז מסתבר שזה מרזה, מאוד.

מחקר חדש שנערך ופורסם באוסטרליה מוכיח כי קפאין מאיץ את חילוף החומרים בגוף. במחקר מקביל שנערך בבריטניה באוניברסיטת קינג קולג' נמצא כי צריכה של עד שלוש כוסות קפה ביום, גורמת לשריפה של 150 קלוריות וזאת מבלי שום פעולה אחרת ובלי שום שינוי אחר בדיאטה היומית, מה שאומר שאפשר להמשיך לאכול כרגיל ובכל זאת לרזות.

במחקר נאמר עוד כי שתיית קפה לפני אימוני ספורט עושה רק טוב ומסייעת לאימון והקפאין שנספג בגוף מסייע לבניית גליקוגן השריר.

עוד עולה מן המחקר כי הקפאין שבקפה מונע גם ממולקולות השומן להיקשר האחת אל השנייה, דבר שמונע צמיחת אזורי שומן. החוקרים הדגישו כי שילוב צריכת הקפה יחד עם תכנית דיאטה ואימוני ספורט תהפוך את האפקטיביות של חומרי הקפאין לגדולה יותר.

על פי המחקר דיאטה של 1,350 קלוריות ליום יחד עם צריכת קפה אחרי הארוחה (לא לפני) תסייע בירידה במשקל.

רוב צרכני הקפה רגילים ללגום אותו בבוקר בבוקר עוד לפני ארוחת הבוקר, אך במידה וימתינו עד לאחר הארוחה הם ייהנו גם מכוס הקפה וגם מדיאטה נוחה במיוחד.

בסיום המחקר אמרו החוקרים כי אין הבדל בכמות הקפה הנצרכת זאת מכיוון שגודל המנה לא משנה את דרך הפעילות של החומר. אך כדי להנות באופן מושלם יש לצרוך קפה איכותי ולא קפה זול וזאת בשל העובדה כי קפה יקר יותר מועשר בחומרים המעוררים שמסייעים לשריפת הקלוריות בגוף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר